jeanlachean
Legacy Member
undefined
Kzit me een tamelijk ambetant probleem, blijkt da ik wanneer ik half-life & mods probeer te spelen met het probleem zit dat geen twee knoppen tegelijk gebruikt kunnen worden, alles extreem traag reageert en ik als ik vooruit wil gaan blijf glijden als op een schaatsbaan => degoutant dus !!!
Het rare van de zaak is dat ik die problemen bij geen enkel ander spel heb. (battlefield 1942, ut, ...)
Heeft er iemand enige suggestie om dit probleem op te lossen?
Kzit me een tamelijk ambetant probleem, blijkt da ik wanneer ik half-life & mods probeer te spelen met het probleem zit dat geen twee knoppen tegelijk gebruikt kunnen worden, alles extreem traag reageert en ik als ik vooruit wil gaan blijf glijden als op een schaatsbaan => degoutant dus !!!
Het rare van de zaak is dat ik die problemen bij geen enkel ander spel heb. (battlefield 1942, ut, ...)
Heeft er iemand enige suggestie om dit probleem op te lossen?
