thomania
Legacy Member
het is iedereen ongetwijfeld al tegengekomen dat uw klavier opeens in qwerty gaat staan. Wel dan doe ge gewoon alt + shift of ctrl + shift. Dat ging eens in een kwartier, dan in 10minuten, oke dan al in 5minuten, maar nu ist constant!!! bovendien heeft die ziekte zich kunn verweren tegen alt shift zodat ik dat ongeveer 15keer mag proberen voor het lukt.
Dus weet iemand welke instellingen je moet gebruiken om dit probleem niet mere te hebben???
Dus weet iemand welke instellingen je moet gebruiken om dit probleem niet mere te hebben???
