Archief - Killing floor could not connect to news server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Airliner95

Legacy Member
Sinds kort krijg ik de melding 'could not connect to news server' op Killing Floor waardoor ik niet online kan spelen.

Weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen?

nTFs

Legacy Member
Kan ook aan steam liggen..kreeg vandaag ook rare meldingen met MW3.

Cypher

Legacy Member
Als het aan steam ligt is de oplossing 9/10 clientregistry.blob deleten en dan steam herstarten

Sent from my 7 Trophy T8686 using Board Express

Airliner95

Legacy Member
Cypher zei:
Als het aan steam ligt is de oplossing 9/10 clientregistry.blob deleten en dan steam herstarten

Sent from my 7 Trophy T8686 using Board Express



nope, ook dit is het probleem niet
damn steam doe ambetant;(
Aan tripwire kan het ook nie echt liggen, want red orchestra 2 werkt wel
misschien zal het morgen wel werken want die kut christmas zombie skins gaan weg, en de oude skins komen trug

Sköll

Legacy Member
Bij mij komt dat programma ook met van die rare zever af.Kan niet verbinden met steam cloud of zo en in team fortres kan ik niet aan mijn speciale items en zo.


Kunnen die gamemakers nu is niet gewoon zien dat hun programma's werken?

thelordofpee

Legacy Member
Bij mij werkt dit anders perfect. Herinstalleer de game eens.

Airliner95

Legacy Member
nope nog niks gvd kut killing floor en een 12tal dagen geleden geen enkel probleem

Airliner95

Legacy Member
Ik heb het probleem eindelijk gevonden!! (om 1u10)
Mijn firewall wordt via één of andere reden via mc affee beveiligd, nadat ik dit te weten was gekomen ben ik op zoek gegaan waar de ports te vinden waren in mc affee, en na lang zoeken heb ik ze gevonden en terug kunnen inschakelen. De port van killing floor zat hier ook bij.
het spel werkt nu terug perfect!

toch bedankt voor de hulp :)

thelordofpee

Legacy Member
Wat zei gij over kut killing floor? Man, twas dus eigenlijk gewoon van uw eigen dommigheid en onwetendheid. No offense, maar een spel direct verwijten een daarna eigenlijk zelf de 'schuldige' geweest te zijn...

Airliner95

Legacy Member
thelordofpee zei:
Wat zei gij over kut killing floor? Man, twas dus eigenlijk gewoon van uw eigen dommigheid en onwetendheid. No offense, maar een spel direct verwijten een daarna eigenlijk zelf de 'schuldige' geweest te zijn...

Ik kan da ook nie weten eh, als plotseling zonder dak iets nieuws geinstalleerd heb killing floor nie meer werkte!
Met al de andere games op steam was er geen probleem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan