Archief - keyboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Seek&Destroy

Legacy Member
klopt dat dat er een keyboard en muis bestaat voor ps2?

hoe sluit je dit dan aan?

Neith

Legacy Member
Van keyboard ben ik zeker, muis niet. Ikzelf heb een keyboard voor m'n PS2, das gewoon USB kabeltje in poortje steken. Er zijn 2 poortjes, die vind je onder de poort voor controller en memory card.

Zotten

Legacy Member
Logitech heeft inderdaad een PS2 muis op de markt gebracht.

Seek&Destroy

Legacy Member
is dit gemakkelijk?
gemakkelijker dan bij de gewone gamebakjes?

Zotten

Legacy Member
Euh, da hangt een beetje af van persoon tot persoon. Let wel, het moet ook door het spel zelf worden ondersteund. Het is niet zo dat je de controls van pakweg een PC voor elk spel gaat krijgen.

Seek&Destroy

Legacy Member
ok mor tis toch gemakkelijker als ge bijvoorbeeld MOHAA speelt op uwen ps2 met keyboard en mouse dan dat ge dat via et bakje speelt? of niet?

Zotten

Legacy Member
Seek&Destroy zei:
ok mor tis toch gemakkelijker als ge bijvoorbeeld MOHAA speelt op uwen ps2 met keyboard en mouse dan dat ge dat via et bakje speelt? of niet?

Ja, voor mij toch. Maar als MOHAA dat niet ondersteunt, dan kan je dat keyboard en die muis niet gebruiken. Ik weet dat het werkt met Half-Life, Age of Empires en Unreal Tournament.

Mennol

Legacy Member
Weet je wat interessant zou zijn: USB stick in die PS2 steken, zodat je dat als memcard kan gebruike, da lukt toch niet eh?

joyrider

Legacy Member
dude as ge pc hebt met ps2 muis & keyboard koop u die convertor, is vele beter dan een usb keyboard reden ? omdat die convertor keyboard & muis ook laat werken in games die standaard geen muis en keyboard ondersteuenen !

smartjoy-frag-ps2.jpg

http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=5439

SmartJoy® FRAG™ is a unique adapter that allows you to connect standard PS/2 compatible mice and keyboards to your PlayStation®2 or Xbox® console. You will be able to enjoy First-Person Shooters (FPS), or any other game where targeting is important, the way they are meant to be played.

Both versions, for PlayStation®2 and Xbox®, are fully programmable and come with pre-installed key configurations for the best games available on PlayStation®2 and Xbox®. Advanced features such as Deadzone adjustments and mouse control inversion guarantee best gaming experience with your favorite titles.

Presets PlayStation®2
SOCOM II: US Navy SEALs
Medal of Honor: Frontline
Time Splitters 2
James Bond 007: Nightfire
Tom Clancy’s Rainbow Six 3
Ghost Recon: Jungle Storm
Return to Castle Wolfenstein
REZ

Product Features
Connect PC Mouse and Keyboard to your PlayStation®2
Especially designed for First Person Shooters
PC-based comfort and acclaimed gameplay now on PlayStation®2
Supports all keys on Keyboard and Mouse (including Scroll-Wheel)
Pre-Installed configurations for most FPS Best Sellers
Fully programmable including advanced features such as Deadzone and Mouse Control Inversion
Works with any game, even without built-in Mouse + Keyboard support
Compatible with all PlayStation®2 consoles (US, JPN, PAL)
Also available for Microsoft® Xbox®
Patent Pending

joyrider

Legacy Member
Mennol zei:
Weet je wat interessant zou zijn: USB stick in die PS2 steken, zodat je dat als memcard kan gebruike, da lukt toch niet eh?

koop u action replay evo max, das ni rechtstreeks opslaan op usb stickske maar ge kunt al us saves van memcard kopieren naar nen usb stuck dus das wel handig as 2de opslag deveice, en as ge ne save nodig hebt zette die gewoon terug op uw ps2 memcard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan