The Architect
Legacy Member
Ik heb een héééél irritant probleem. Dat ik nog nooit voordien heb gehad. Ik had voordien Windows Vista Ultimate en BO draaide echt vlot. Ik heb paar dagen geleden format gedaan en Windows 7 geïnstalleerd. Sindsdien crashed mijn kayboard als ik BO speel. Vooral als ik wil liggen, waar het eigelijk niet kan, geeft hij wel "prone block" maar vanaf dat moment verspringen mijn instellingen van azerty naar qwerty, zonder dat ik iets doe.... en het nieuwste is ook dat hij gewoon altijd naar links blijft lopen. Zonder dat ik een toets aanraak. Iemand dit probleem al gehad? Of weet iemand een oplossing. Ik wordt er echt gek van. Dan wel ik mijn scherm inbeuken met mijn toetsenbord. Dus als iemand me kan helpen. BEDANKT!!
Grtz
Archi
Grtz
Archi