Archief - kan steam niet installeren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smierrie

Legacy Member
yo kheb dus weer een probleempje met steam nl dat ik hem niet kan installeren, hij geeft altijd een of andere domme error
weet iemand waarom

thooW!

Legacy Member
welke error (neem event screen) + pc-specs
wees eens wat duidelijker :wtf:

Smokey_3800

Legacy Member
smierrie zei:
yo kheb dus weer een probleempje met steam nl dat ik hem niet kan installeren, hij geeft altijd een of andere domme error
weet iemand waarom
Ik heb ook een probleem met mij pc, hij geeft ook altijd een foutmelding. Weet gij nu wat mij probleem is??

Nee?? awel met uwen uitleg wil er nog niemand weten wat u prob is. --> maak er eens een mooi textje van. SChoon gestructureerd met de probleemstelling. De oplossingen die gij al geprobeerd hebt. Maak er misschien een leuk sprookje van, het moet niet echt gebeurd zijn. Maar maakt het interessanter en aangenamer om lezen.

dank bij voorbaat,

:unsure:

Forceflow

Legacy Member
Het kan inderdaad dat je met een corrupte download zit. Download alleen steam installers van de steam site, of van telenet.games.

Zorg er ook voor dat je vorige steam-installatie (als die er al is) volledig gedeïnstalleerd is (registersleutels, etc ...).

smierrie

Legacy Member
tis gelukt maar nu krijg ik weer dezelfe error: could not connect to steam netword
btw ik heb die error nu al een maandje :(

smierrie

Legacy Member
ja ik zit achter een router en firewall en voor de poorten ga mijn broer wel nog es kijken

Fre@k

Legacy Member
Euhm tja kdenk da ier overvloedig vel topics zijn van problemen me steam enzo maar voor Steam moede nu eenmaal geduld ebben. :doh:

Fraggie

Legacy Member
Daimao zei:
zitte achter router/firewall?

poorten openzetten eh

1200 udp
27000 - 27015 udp
27030-27040 tcp

d8 ik

kijk voort zekers maar op http://www.steampowered.com
met poorten open te zetten gaat die error niet open e :wtf:
als em steam nog niet eens kan opstarten moete je pc niet open zetten imo

Godlessarto

Legacy Member
Ik denk dat het aan je temp decal ligt.Zeker met die amd 2800+. :ironic: Iets duidelijker plzzzz.

FrG

Legacy Member
ik had ook een error met steam_install_cs, mijn broer had et na mij gestuurd en ik kon da nie installe
Daarna had hij het op cd gezet en ging et nog nie. daarna heb ik het dan maar opnieuw gedownload en ging et wel.
kwee nie hoe da komt ma das bij meerdere als ge die install al tijdje op u pc hebt staan ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan