Archief - kan iemand me helpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

da vampire

Legacy Member
ik heb call of duty de eerste versie en zaterdag united offensive gaan kopen.
het probleem is dat ik perfect met call of duty 1 online geraak maar niet met call of duty united ofensive.
iedere keer als ik multiplayer wil doen krijg ik de volgende error
recursive error after: cant use keys with a key : hq
value : <NULL>

en dan zie ik de console met dezelfde error mijn vriend heeft het spel ook gekocht en kan perfect online
wat zou het probleem zijn
dank bij voorbaat

da vampire

Legacy Member
ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en tgaat nog niet
kheb een amd 3000+ 1gigddr ram GFxfx5800
dit krijg ik als melding nog steeds kan ik niet on please help mij
ATI truform: disabled
NV distance fog: enabled
Fog Mode: GL_EYE_RADIAL_NV
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
Unexpected end of info file
Unexpected end of info file
Unexpected end of info file
Unexpected end of info file
RE_Shutdown( 1 )
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
recursive error after: Can't use keys with a "
key: 'hq"'
value: '<NULL>'

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Staat er een " in uwen cdkey ofzo? Nergens mistypt? Shift vergeten bij het typen van een 3?

da vampire

Legacy Member
normaal nie neen kversta et nie e en komme der hysterisch van :d

da vampire

Legacy Member
lukt nog altijd nie heb zojuist cd key opnieuw ingegeven ook en luktn og steeds niet

da vampire

Legacy Member
nog steeds niets heb al spel opnieuw geinstalleerd zelfs al eens dx9.0b weer opgesmeten en niets werkt single player loopt vlotjes maar MP niet

Blaze the 411

Legacy Member
probeer eens je vriend zen install cd en speel dan verder met de jouwe

Moloch

Legacy Member
installeert eens DirectX 9.0C, kunt ge kiezen als optie bij de installatie van UO, dus kdenk dat het spel ook beter zal macheren met de C

Blaze the 411

Legacy Member
geef u cdke terug aan de winkel en zegt da ze u een ander geve

MAXXUR

Legacy Member
hmm, key = hq :/ kant ni zijn da ge beter uw getallekes boven uw letters gebruikt door middel van shift te doen, want as ge da met die getallekes rechts doet, dan gaat uw cursor overal heen e :p

da_znatcher

Legacy Member
Tis dus al opgelost , spel geinstalleerd op zijn tweede hdd en daar gaat alles zonder problemen. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan