Dearest
Legacy Member
Ik heb een maand geleden cs opnieuw geïnstalleerd. Nu valt het op dat een server die in fav. list gverwijderd word als ik cs opnieuw opstart.
In mijn filter staat er maar 1 instelling, de servers moeten cs draaien. Dat is dus ook geen probleem.
Hoe zorg je ervoor dat als je op de nummertjes drukt de wapens onmiddelijk tevoorschijn komen en je niet op de muistoets moet drukken.
De optie center player names wordt soms verwijderd, de namen staan dan weer links onder ==> telkens opnieuw instellen.
Als ik inzoom met awm of scout dan moet ik soms een aantal seconden wachten vooraleer dat gebeurt (ping is 20-40).
In mijn filter staat er maar 1 instelling, de servers moeten cs draaien. Dat is dus ook geen probleem.
Hoe zorg je ervoor dat als je op de nummertjes drukt de wapens onmiddelijk tevoorschijn komen en je niet op de muistoets moet drukken.
De optie center player names wordt soms verwijderd, de namen staan dan weer links onder ==> telkens opnieuw instellen.
Als ik inzoom met awm of scout dan moet ik soms een aantal seconden wachten vooraleer dat gebeurt (ping is 20-40).