joni0206
Legacy Member
Ik ben hier juist nieuw en zit met een probleem... Ik speel COD:MW2 op de pc, en daar hebben we 2 gebruikers om op aan te melden. De ene gebruiker is van men broer en de 2 is van mij. Hij had COD:MW2 op zijn gebruiker geinstalleerd en speelt er dus vaak op multiplayer op, nu zou ik dat ook graag doen maar ik kan daar(op COD zelf) geen 2de profiel aanmaken zodat ik terug van opnieuw kan beginnen op mijn naam... Nu mijn vraag of je op COD dan zelf een 2de profiel moet aanmaken en hoe?
(op COD:MW1 kon ik dat wel en hadden we 2 profielen voor multiplayer)
PS: Heb ook geprobeerd op Steam een eigen account aan te maken en wanneer ik daar dan (op mijn gebruiker) COD installeer meldt hij dat de Keycode al gebruikt is(door mijn broer natuurlijk)...
(op COD:MW1 kon ik dat wel en hadden we 2 profielen voor multiplayer)PS: Heb ook geprobeerd op Steam een eigen account aan te maken en wanneer ik daar dan (op mijn gebruiker) COD installeer meldt hij dat de Keycode al gebruikt is(door mijn broer natuurlijk)...