Archief - Join our OFP clan!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-wodkafiero-

Legacy Member
weet ge wat ik mij altijd afvraag?

die mannen hebben ne vlaamse clan (of anders ne vree belachelijke clannaam)
om u hier te kunnen registreren moet ge nederlands begrijpen
het hele forum is in 't nederlands
de posts zijn in 't nederlands
ergo vindt ge hier enkel nederlandstaligen

en dan komen die hier hun boodschap in 't engels posten
I'm like: wtf :wtf:

Parnakra

Legacy Member
-wodkafiero- zei:
weet ge wat ik mij altijd afvraag?

die mannen hebben ne vlaamse clan (of anders ne vree belachelijke clannaam)
om u hier te kunnen registreren moet ge nederlands begrijpen
het hele forum is in 't nederlands
de posts zijn in 't nederlands
ergo vindt ge hier enkel nederlandstaligen

en dan komen die hier hun boodschap in 't engels posten
I'm like: wtf :wtf:

Heh, das dus één member die het nodig achtte hier reclame te maken, wss iets te rap gegaan en nooit gezien dat het enkel Nederlands was.

Anyways, we zijn mssn nog klein en onervaren, maar ass-kicken we shall...

-wodkafiero-

Legacy Member
meh, dat zien we nog wel :)

'nyways welkom op 't forum

Rhynix

Legacy Member
ok ok, khad et beter int nederlands gezet. Maja, kben ook gin vast lid van telenet.be é .

Het engels is en blijft een internationale taal, die nu eenmaal iedereen begrijpt. Vandaar dat ook onze site int engels is.

Rhynix
www.flemishforces.tk

Blaze the 411

Legacy Member
ja als ge mss de clan name zou verandere zou ik het (mss maar ook mss) overwege om te joine :)

Lonewolf_69

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ja als ge mss de clan name zou verandere zou ik het (mss maar ook mss) overwege om te joine :)

en waarom zoude ze da moete verandere :ironic:

juist sig geleze, tzal daarvoor zijn zeker
oei, is het omdat er flemish in de clannaam staat, dan moete ze wel racistisch zijn :ironic:

Parnakra

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ja als ge mss de clan name zou verandere zou ik het (mss maar ook mss) overwege om te joine :)

Wij zijn trots op onze afkomst, en dat laten wij blijken in onze naam. Indien de naam je niet aanstaat, so what, 't is niet gelijk wij ons daar iets van aftrekken.

En voor ge gaat beginnen over hoe racistisch of rechts we zijn (wat verre van synoniemen zijn), er kunnen ook niet-Belgen in onze clan zitten, zolang ze niet over onze naam beginnen zagen.

-wodkafiero-

Legacy Member
alle, dus de enige voorwaarde om bij te clan te komen is niet zagen over de naam? :)

Parnakra

Legacy Member
-wodkafiero- zei:
alle, dus de enige voorwaarde om bij te clan te komen is niet zagen over de naam? :)

Idd, en toch wel wat kunnen spelen...

We zijn niet echt veel met mensen die nog niet eens weten hoe ze een geweer moeten vasthouden (bij wijze van spreken)

Shorty87

Legacy Member
Parnakra zei:
We zijn niet echt veel met mensen die nog niet eens weten hoe ze een geweer moeten vasthouden (bij wijze van spreken)
de ventjes houden toch automatish al een geweer vast :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan