perre
Legacy Member
Een eenvoudige vraag, die al betrekking heeft op de volgende jimber cup:
hebben jullie liever een aantal buitenlandse toppers of niet?
voordelen
+ als je tegen zo'n ploeg speelt mag je op behoorlijk wat toeschouwers rekenen
+ de vlaggetjes
nadelen
- de meesten zijn net iets te sterk voor ons en onze b-teams, resultaat is dat de cupwinst meestal wel naar zo'n ploeg gaat
Dit seizoen spelen er eigenlijk geen mee (behalve pandarve natuurlijk
) aangezien er met real rejkyavik iets is misgelopen
. resultaat is volgens mij dat het een veel opener tornooi is waar iedereen toch een kans maakt om te winnen, ook zonder daar zijn beste ploeg voor op de mat te moeten brengen.
Gewoon stemmen dus, of je volgend seizoen wel of geen toppers wilt, en zeg ook best even waarom
hebben jullie liever een aantal buitenlandse toppers of niet?
voordelen
+ als je tegen zo'n ploeg speelt mag je op behoorlijk wat toeschouwers rekenen
+ de vlaggetjes

nadelen
- de meesten zijn net iets te sterk voor ons en onze b-teams, resultaat is dat de cupwinst meestal wel naar zo'n ploeg gaat
Dit seizoen spelen er eigenlijk geen mee (behalve pandarve natuurlijk
) aangezien er met real rejkyavik iets is misgelopen
. resultaat is volgens mij dat het een veel opener tornooi is waar iedereen toch een kans maakt om te winnen, ook zonder daar zijn beste ploeg voor op de mat te moeten brengen.Gewoon stemmen dus, of je volgend seizoen wel of geen toppers wilt, en zeg ook best even waarom


