Archief - JimBer Cup 5: buitenlandse toppers?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Volgend jaar buitenlandse toppers?


  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten.

perre

Legacy Member
Een eenvoudige vraag, die al betrekking heeft op de volgende jimber cup:

hebben jullie liever een aantal buitenlandse toppers of niet?

voordelen
+ als je tegen zo'n ploeg speelt mag je op behoorlijk wat toeschouwers rekenen
+ de vlaggetjes :p

nadelen
- de meesten zijn net iets te sterk voor ons en onze b-teams, resultaat is dat de cupwinst meestal wel naar zo'n ploeg gaat

Dit seizoen spelen er eigenlijk geen mee (behalve pandarve natuurlijk :p) aangezien er met real rejkyavik iets is misgelopen :). resultaat is volgens mij dat het een veel opener tornooi is waar iedereen toch een kans maakt om te winnen, ook zonder daar zijn beste ploeg voor op de mat te moeten brengen.

Gewoon stemmen dus, of je volgend seizoen wel of geen toppers wilt, en zeg ook best even waarom ;)

MilkSjeik

Legacy Member
Ik heb voor gestemd, niet dat ik al met een jimber cup heb meegedaan maar swat :p
Waarom? Cup met internationaal karakter lijkt me altijd beetje indrukwekkender. Als je er dan uit vliegt met een zwakke ploeg tegen een goeie internationale met veel toeschouwers heb je nog iets aan het inkomsten geld. Vlieg je er uit tegen een iets sterkere landgenoot met weinig toeschouwers bekom je hetzelfde maar heb je weinig geld...

killblok

Legacy Member
MilkSjeik zei:
Ik heb voor gestemd, niet dat ik al met een jimber cup heb meegedaan maar swat :p
Waarom? Cup met internationaal karakter lijkt me altijd beetje indrukwekkender. Als je er dan uit vliegt met een zwakke ploeg tegen een goeie internationale met veel toeschouwers heb je nog iets aan het inkomsten geld. Vlieg je er uit tegen een iets sterkere landgenoot met weinig toeschouwers bekom je hetzelfde maar heb je weinig geld...
ik sluit mij daar bij aan

SIO

Legacy Member
Ja:

-veel toeschouwers
-vlagjes :D:lol:
-'meedoen is belangrijker dan winnen'; training gaat toch voor, het is mss eervoller eruit te gaan tegen topploeg dan een VIe klasser ofzo..

Ether

Legacy Member
Der mogen van mij gerust een aantal buitenlandse topploegen bijzitten, maar geen 20 ofzo..
Stuk of 4 ofzo? Of mss in iedere poule 1? zolang da kik nog kan meedoen is mij da al gelijk zu perre ;)

Pandarve

Legacy Member
Ik stem niet. In de volgende editie ga ik waarschijnlijk niet van de partij kunnen zijn.
Als presidente van een federatie kan ik het niet maken om niet aan hun cup mee te doen als die georganiseerd gaat worden.

Als ik zou stemmen, dan zou ik toch kiezen om geen buitenlandse toppers mee te laten doen. Nu is het voor de kleinere ploegen ook nog leuk om mee te doen. Ze maken kans om een ronde verder te komen of in de loserscup uit te mogen komen.

GioGo

Legacy Member
Effe tussendoor: bij welke speeldag begint Jimber 5 ? Want als ik zou meedoen zou ik waarschijnlijk door alle voorrondes moeten wandelen. En kheb toch nog enige ambities in de nationale beker. Ronde 6 minimum.

Boris Barowski

Legacy Member
pakt 3-4 toppers, en de rest middenmoot + enkele losers (gelijk ik:p)

kzou de volgende wel eens willen meedoen, als dat kan

B.

perre

Legacy Member
GioGo zei:
Effe tussendoor: bij welke speeldag begint Jimber 5 ? Want als ik zou meedoen zou ik waarschijnlijk door alle voorrondes moeten wandelen. En kheb toch nog enige ambities in de nationale beker. Ronde 6 minimum.

hij begint na speeldag 6, tesamen met ronde 7 normaal :). zorg dat ge kampioen speelt dit jaar hé, derdeklassers zijn ook geplaatst voor de tweede ronde ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan