Archief - Jagged Alliance-Back in Action

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thin Liz

Legacy Member
Gisteren dit bij toeval te weten gekomen, maar blijkbaar staat de order al op Steam. Nog fans van de reeks? Kan niet wachten tot dit uitkomt, het staat het gepland voor 9 februari. :applause:

Save 15% on Jagged Alliance - Back in Action on Steam

De eerste impressie lijkt goed, ze hebben niet te veel veranderingen gedaan. Kortom: een mooie remake. Eindelijk nog eens een spel dat blijft vasthouden aan z'n roots :)

Delirium

Legacy Member
Vorige week ook al zien staan.
Eerst reviews afwachten voor ik het aanschaf.
Is dit een remake van JA2 of een nieuw spel (had eens gelezen dat ze den 2 in een nieuw 3D-frakske gingen steken).

Thin Liz

Legacy Member
''Jagged Alliance Back in Action is a contemporary remake of the latest title in the much-loved Jagged Alliance series of turn-based mercenary-themed strategy games.''

Darius Craven

Legacy Member
Als de reviews positief zijn zal ik hem ongetwijfeld kopen... In de steam-sales :)

Thin Liz

Legacy Member
Even in de dagbladhandel de review van Gameplay er op nagelezen: blijkbaar heeft één of andere slimmerik bij Coreplay beslist om steeds direct alle vijanden op het scherm te tonen. Weg is het verassingseffect, weg met één van de grootste uitdagingen van het spel. Welkom bij de zoveelste simplifiering van een gamereeks... :sop: (btw het krijgt 70 procent, mede ook door behoorlijk nog wat bugs). Het is schrijnend: aan het format op zich mankeerde in feite niets, het was perfect. Ze moesten er niet(s) (veel) aan veranderen, en toch... man, man.

conflict

Legacy Member
je kan de demo downloaden op steam

ik heb hem eens snel uitgetest

jammer van geen fow

feel foutjes in ai
domme vijanden
je mercs die niet op een vijand beginnen schieten ( in guard mode ) als die vlak voor zijn neus staat.
spelen ging beetje stroef met nieuw systeem:
Bijvoorbeeld je geeft opdracht aan je merc om bepaalde vijand 5x te beschieten. na 4 schoten geeft deze reeds de pijn aan maarten. het extra schot blijft in de merc zijn taskbar staan en word niet gecancelled of overgeslagen. merc blijft gewoon niks doen ook al word hij beschoten.
ik miste ook een beetje een supressing systeem zoals in orginele ja2

ik heb ook al wat tijd doorgebracht op jabia forum en game krijgt toch niet zo veel lof.

zal hem waarschijnlijk eens kopen als hij nog op 5 euro of zo staat. vind het nu niet de moeite om zoveel geld uit te geven

Thin Liz

Legacy Member
Het feit is gewoon dat dit spel niets te maken heeft met 'Jagged Alliance', het is gewoon een ander game. En nog geen bijster goed ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan