Archief - Items kwijt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bahamut

Legacy Member
Ik en ne vriend waren in hell beetje aan het spelen. Plots gaat ie dood, en neemt ie mn tp en gaat nog s dood. Der liggen dus 2 corpses van em. Hij logt opnieuw in om zn spullen terug te hebben, maar .... hij is dus zn Zakarumshield en Stormshield kwijt :cry:
Dat stormschield is nikske maar die Zakarum is al geen brol meer.

Hebben jullie enig id wat er misgelopen is en beter nog, wat er aan te doen valt? Of is dat voorgoed weg?

Thnx :niceone:

Archangel_wes

Legacy Member
Wss had'm dan zn stats net zo gezet da'm met ander items zn zaka NET kon dragen,zelfde voor ss btw :)
Dus als ge dan uw base str nie hebt als ge uw lijk oppakt (of uw tweede for that matter) kan hij da nie direct dragen,en als uwen inv dan ook nog es volzit dan heddet zitten :) dan kunnen die shields namelijk ook niemeer in uw inventory komen

Moraal van het verhaal:
Bouw uw char altijd met genoeg base str voor uw items
Een gouden raad van tante ... Wes :wtf:

Bahamut

Legacy Member
Idd dat was het geval.
Hartelijk bedankt, maar Blizz heeft zeker geen GM-achtige dienst die een backupke van uurtje geleden kan nakijken en zo je item kan teruggeven?
Zal de luxe zijn van een betalende MMOG :tongue:
Soit ge zijt bedankt voor de uitleg :niceone:

MindCrimer

Legacy Member
de luxe van een mmorpg? ik peinst nie, eigen fout daar doen gms niks aan :) zelf al genoeg van die shit meegemaakt in betalende mmorpgs :(

Draego

Legacy Member
Play hc, dan ebde al diej kutproblemen nie :p Toch soz vo je ze :sad:

Bahamut

Legacy Member
Ik ben niet echt zoon tradegast, maar ik heb wel aantal schoon runes, dus dacht ik van een Gul te geven voor 2 zakarums ... maar zal zeker nog addje van mijn kant bij moeten, want Zaka is nogal duur als ik het goed voorhad?
Wat is zo in feite de waarde?

Ah btw, als der iemand 1 of 2 liggen heeft, zeg gerust wat je ervoor wil, dan kan ik em 1 teruggeven :woohoo:

Bahamut

Legacy Member
MindCrimer zei:
de luxe van een mmorpg? ik peinst nie, eigen fout daar doen gms niks aan :) zelf al genoeg van die shit meegemaakt in betalende mmorpgs :(

Nou in FFXI was dat nogal anders; keken de backup na en die mannen maken gil aan en kopen een nieuwe aan de Auction en geven dat met plezier :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan