EA lover
Legacy Member
Ik koop dus in een winkel het spel battlefield 1942 omdat ik er al veel dingen overhoorde, vooral over de multiplayer. Ik installer het spel. Ik download de patch van ongeveer 150 MB (v1.6) en ik start het spel. intor EA blablabla.... en dan kom ik op het beginscherm. Vanboven staat singleplayer, multiplayer, options,... I klik op singleplayer en dan verschijnt er maar één map en als ik die laad dan verschijnt er een map waar ik het respawnpoint moet kiezen en dan begin ik te spelen met bods. Dis had ik helemaa niet verwacht. Ik had gedacht aan een normale singleplayer (zoals COD en MOHAA). Ik klik dus op multiplayer en daar zie ik helemaal geen servers terwijl ik toch op internet ben. Weet iemand antwoorden op mijn problemen?
) 

(alhoewel het soms leuk is tegen noobs, dan ben je precies DA MAN
)
