LaCucaracha
Legacy Member
Een tijdje terug heb ik met een zekere Carlito BF vietnam geruild tege Vietcong ( hij gaf BF, ik vietcong)
Nu, heb tijdje probleemloos gespeeld, ma vnadaag wou ik nog s spele en kprobeer eerst Telenet server te joine, ma hij zegt "invalid cd key"
, bij andere servers zelfde liedje...
Kan iemandm ij hlepe?

Nu, heb tijdje probleemloos gespeeld, ma vnadaag wou ik nog s spele en kprobeer eerst Telenet server te joine, ma hij zegt "invalid cd key"
, bij andere servers zelfde liedje...Kan iemandm ij hlepe?

