Archief - inner mid zoeken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
Ik zoek naar oude middenvelders die 3 sterren halen. Welke combinatie raden jullie me aan als ik zo weinig mogelijk geld wil geven aan een inner mid? Het zijn aanvallende middenvelders.

Archeoloogke

Legacy Member
Ik heb een middenvelder (belg) die 27 jaar is die zeker 3sterren haalt.

Kan hem eigenlijk verkopen voor een kleine 200 000 Euro maja. :)

Edit:

stats van die speler:


Rico Müller-Baum (13356163)
27 jaar, matig vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!


Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 340
Loon: 824 €/week
Eigenaar: JV De Punkrammekes
Waarschuwingen: 1


Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 24
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


Eigenlijk wel mooie speler maar geraakt laatste tijd niet meer in eerste ploeg.

rpg_gamer

Legacy Member
Archeoloogke zei:
Ik heb een middenvelder (belg) die 27 jaar is die zeker 3sterren haalt.

Kan hem eigenlijk verkopen voor een kleine 200 000 Euro maja. :)

Edit:

stats van die speler:


Rico Müller-Baum (13356163)
27 jaar, matig vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!


Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 340
Loon: 824 €/week
Eigenaar: JV De Punkrammekes
Waarschuwingen: 1


Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 24
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


Eigenlijk wel mooie speler maar geraakt laatste tijd niet meer in eerste ploeg.

Heb maar 266.000 euro in kas. Zou daarvoor graag 2 spelers voor vinden die 3 sterren halen. Maar misschien is dat onmogelijk spelers vinden die maar 100k verkocht worden en die 3 sterren halen. Alee kzal nog wel zien zal je nog wel een bericht sturen als ik hem wil.

Ether

Legacy Member
Hmm, voor 260k ga je geen 2 spelers vinden zu... 200k vo goed pm en goed passen is denkek nie echt duur?

Re@V0r

Legacy Member
dacht k ook
das wel vrij weinig voor zo ne speler...

@ topicstarter: spelers met goed spelmaken zoeken en met redelijk wa ervaring
kost ma rond de 100k en halen met gemak 3 sterren
hebben alleen meestal weinig of geen passen :s

Nookiedog

Legacy Member
rpg gamer, wemme u gezegd da sterre nie belangrijk zijn, als ge uw mid wilt doen stijge koopt er dan gewoon 3 mee goed als skill die dan bvb ma 2.5 ster halen.

Ge kunt nen goedkope 3* mid makkelijk vinden als ge nen oudere mee ervaring pakt die kunnen zelfs redelijk/matig als pm skill emme en da doe geen klote aan uw middeveld alleen uw sterrekes eje dan :p

cepero

Legacy Member
ik zou toch ook uitzien dat die spelers toch op zen minst matig conditie hebben hoor! kwestie dat ze het einde van de match halen ;)

rpg_gamer

Legacy Member
Nookiedog zei:
rpg gamer, wemme u gezegd da sterre nie belangrijk zijn, als ge uw mid wilt doen stijge koopt er dan gewoon 3 mee goed als skill die dan bvb ma 2.5 ster halen.

Ge kunt nen goedkope 3* mid makkelijk vinden als ge nen oudere mee ervaring pakt die kunnen zelfs redelijk/matig als pm skill emme en da doe geen klote aan uw middeveld alleen uw sterrekes eje dan :p

Ok ge hebt gelijk.

rpg_gamer

Legacy Member
Ik heb me dit gekocht 65000 maar.

Henko van de Mortel (31748075)
20 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 690
Loon: 735 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: MayaFumi
Waarschuwingen: 1


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Hij is nog jong dus kan hem nog een tijdje gebruiken en goed conditi + spelmaken en redelijke vorm. Aleen passen is slecht maar voor 65000 K vind ik het wel een goede speler. Maar heb me al zoveel vergist :D Heb ik voor deze prijs een goede koop gedaan?

RatZ!

Legacy Member
ik kan je een verkopen, wel 32 jaar maar haalt 3 sterren, en 3.5 bij regenweer

100k

-mkz.lama-

Legacy Member
Verbechio zei:
rpg das toch maar ne slechten zelle :) beter uw geld gespaard

denk ik eerlijk gezegd ook
ik heb spelers gekocht die jonger zijn, zeker even goede stats hebben (maar wel redelijk op positiespel) voor 5 tot 10K
paar weken positiespel trainen en je hebt goed :niceone:

stvw

Legacy Member
-mkz.lama- zei:
denk ik eerlijk gezegd ook
ik heb spelers gekocht die jonger zijn, zeker even goede stats hebben (maar wel redelijk op positiespel) voor 5 tot 10K
paar weken positiespel trainen en je hebt goed :niceone:

das net wat hem duurder maakt ... en die 65k valt nog mee ;)

Verbechio

Legacy Member
maja kom, nen inner mid zonder bijstats moe toch meer dan goed pm hebben e ;)

Ether

Legacy Member
Mja, voor Vde klasse mss...

Rpg is ook nog maar VIIde klasse e, dan vinnek een met goed pm al vrij goed hoor daarvoor...


Btw, fftjes stoefen me mijn nieuwe innermid :p

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht


2de uitmuntende inner mid :D

Marginale

Legacy Member
Ha, nu we toch over oude mids bezig zijn :)
Kzou de dees binnekort willen verkopen, wa zouk hiervoor krijgen apeupres :)

Andreas Ilbizian (18963507)
27 jaar, zwak vorm, gezond

Specialiteit: Technisch

Total Skill Index (TSI): 1 560

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Wordt binnen een paar weken solid solid spelmaken en haalt in redelijke vorm nog 3 sterren (goede vorm zelfs 3.5)


En dan den deze :)

Gaston De Beule (18963520)
27 jaar, matig vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en berucht is.
Heeft zwak ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.

Specialiteit: Krachtig

Total Skill Index (TSI): 730

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Haalt ook 3 sterren

Nookiedog

Legacy Member
dieje da ge gekocht ebt rpg is goe vo extra im te zetten als ge 352 speelt (y)

gertjanos

Legacy Member
Ether zei:
Mja, voor Vde klasse mss...

Rpg is ook nog maar VIIde klasse e, dan vinnek een met goed pm al vrij goed hoor daarvoor...


Btw, fftjes stoefen me mijn nieuwe innermid :p

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht


2de uitmuntende inner mid :D

kheb al 2brilliante en ne wonderbaarlijke :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan