Archief - Indie Game Bundles - The Indie Gala Bundle (04/02)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Groopy

Legacy Member
De nieuwe Indie Gala Bundle is online: The Indie Gala - Set your price. Donate. Play!

PS: buying for 0.1$ dosent works so just buy it for 1$+

-Pay 1$-3.99$ and you'll get "critical mass , Fortix 2 , bunch of heroes, The numbers (Album) , Giraffage (album) , Jack bulter (album) "

-Pay 4-6.99$ and get " critical mass , Fortix 2 , bunch of heroes , Greed corp , Roboblitz , The numbers (Album) , Giraffage (album) , Jack bulter (album) , Cassey lalonde (album) , Cassey lalonde (another album), Robot sciece (album)

-pay 7$+ and Get indiegala 2 + indie gala 1

Kennaah

Legacy Member
Games zien er eigenlijk niet goed uit
Deze laat ik voor wat het is

Therapy

Legacy Member
Bunch of Heroes ziet er nog wel leuk uit, is wel het enige eigenlijk. Snap ook niet goed waarom ze er altijd die albums bijgeven. :/

Bv202

Legacy Member
Misschien dat ik hem voor $1 koop... games zien er lame uit en die 2 extra games lijken me het geld niet waard.

u4ea

Legacy Member
Niet echt games da mij boeien. Kga deze overslagen. Wel chapeau da ge voor 1 dollar Bunch of Heroes krijgt.

R3L4X

Legacy Member
Blijf erbij dat de Humble Bundle nog altijd de betere indie games kan strikken.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

Kennaah

Legacy Member
R3L4X zei:
Blijf erbij dat de Humble Bundle nog altijd de betere indie games kan strikken.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

This dan ook maar de 2de indiegala terwijl humble bundle al anderhalf jaar bezig is en het bekendste is.


Ik ben wel benieuwd naar de alpha funding bundle van indieroyale binnen 2 weken

Groopy

Legacy Member
Ik heb ook maar 1$ gegeven en ik weet nog niet of ik de games zelf ga redeemen op Steam. Speel ze wsk toch nooit.

Daarentegen is er wel een andere, veel interessantere nieuwe bundle opgedoken.
Groupees
En die games zijn wel véél beter hoor:
1. Wasteland Angel 2. Sideways New York 3. Xotic 4. BEEP 5. The Ball

Kaching!!

u4ea

Legacy Member
The ball van die bundle spreekt mij wel aan. Kga nog zien wa de prijs ga worden.

u4ea

Legacy Member
Hmm, de muziek wil ik eigenlijk wel is beluisteren. Spijtig dak ma 36 cent op mijn paypal em staan. :sop:

Flitser

Legacy Member
Albums zijn wel ok, ik heb het volledige pack en ben er wel blij mee :).

u4ea

Legacy Member
Daarjuist geld op paypal ontvangen en de goedkoopste bundel gekocht. Zeer tevreden van de muziek. :wtf:

Normaal luister ik ni naar zo'n genres maar vind deze echt wel de moeite.

Misschien dak de games later is speel.:p

Razer

Legacy Member
ik snap het prijzensysteem niet
goedkoopste bundel is 1$ - 5.63$

terwijl ge zelf minimum 2$ kunt spenderen

als ik nu 2$ betaal, kan ik dan het goedkoopste pack kopen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan