Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh wa bedoeldeTatuObsessed zei:fraps
http://www.fraps.comcoewem zei:huh wa bedoelde

azkme zei:http://www.fraps.com
OF ge koopt u tv-kaart + videorecorder:
http://www.smapump.freeserve.co.uk/demos.htm
OF ge gaat met dien specialen mohaa.exe recorden:
http://home.arcor.de/wombat23/MOHAA.zip
have fun![]()
met versie 1.9 kunde blijven opnemen, maar dan hebde geen geluidcoewem zei:waarom kan ik met fraps maar 30 sec opnemen?
Mich_vm zei:met versie 1.9 kunde blijven opnemen, maar dan hebde geen geluid
met versie 2.0 kunde WEL geluid opnemen, maar dan kunde maar efkes opnemen, opdat da nen trial is
kan ik miss niet ergens anders mee opnemen dat niet een trail is 
TatuObsessed zei:*kuch*users.pandora.be/devilke666*kuch*

tja zeg , als coewem daar nu content mee isTr!ckY* zei:fraps is brol ja
om de beste demo's op te nemen + maken moete u een TV kaart kopen, enige oplossing
Boostmaster zei:tja zeg , als coewem daar nu content mee is
thx ma kzen wa aant klote keb da nu opgenomen 5 minuten nu is da 3.46 gigabyte groot , nu zoek ik een goed programma om van avi naar een ander video formaat te gaan , kent iemand iets? 
TatuObsessed zei:doe da gewoon rechtstreeks in uwe windows movie maker 2
[T-RAW]Freak zei:het kan ook aan ik liggen natuurlijk![]()

Tr!ckY* zei:indeed !![]()
da programmake van Gcool kunde toch wel wa meer mee zu ...![]()
normaal is da altijd direct als ik in een server kom lag met ping was rond de 50Tr!ckY* zei:indeed !![]()
da programmake van Gcool kunde toch wel wa meer mee zu ...![]()

