Archief - IL-2 : Cliffs Of Dover

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noccy

Legacy Member
De nieuwste telg in de IL-2 serie heeft eindelijk een final release date en is nu ook op Steam te preorderen.
Alle IL-2 fans kunnen Do. 31/3 al vrijmaken voor epische gevechten over Engeland ,Frankrijk en ons aller eigenste België. ^^

50€ bij steam

Pre-purchase IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover on Steam

Direct2drive ,justflight en gamesplanet hebben hem aan 29.99£(35€) maar die hun releasedatums zijn wisselend dus dunno wanneer die hun keys zullen verzenden. (blijkbaar heeft justflight ook europrijzen..nl. 45€)
Waar ge het ook besteld , Silent Hunter 3 zit er gratisch bij als je preordert.

Paar links naar de (imho) beste trailers :

YouTube - Cliffs of Dover trailer (IL-2 Sturmovik)
YouTube - Cliffs of Dover
YouTube - London 1940
YouTube - IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover - Announcement Trailer

en een fansite waar alle nieuws ,screenshots and video's netjes verzameld zijn:
Foo'blog

1y233i5fmkw.jpg

bkmfbmq4ba79.jpg

shot_20101223_170925.jpg

shot_20101221_103822.jpg

back_31.jpg

c92b3k69zorm.jpg

shot_20100702_110827.jpg

screenshots_001.jpg



Cant wait! :applause::bow::applause:

Reggaesmurf

Legacy Member
ah crap. Waarom juist negatief?
En Nixie, zijn er echt wel nieuwe dingen die de moeite waard zijn of is het nog steeds dezelfde feeling/ graphics... kortom, OVERTUIG MIJ !

cheers

nixie

Legacy Member
heb het nog niet echt gespeeld :)

menu ziet er wat meer arcade uit
voor de rest is alles mooier maar inderdaad het spel is ongeloofelijk zwaar.
vermoed wel dat dit beter met de tijd aangezien IL2 int begin ook nogal getweaked moest worden als ik me niet vergis.
Crossfire sli nog niet ondersteunt
ik kan het niet op medium settings draaien bijvoorbeeld, schokt te hard.


vraag amar aan fullcrum, die heeft er al meer tijd ingestoken :p

GTM

Legacy Member
Niet wanhopen. Dit is net wat er met IL:2 gebeurde bij release: shitload aan bugs, voor velen echt onspeelbaar, etc...
Over een jaartje en wat patches hebben we een prachtige flightsim.

BlueSkyraider

Legacy Member
damned :(
Kijk er wel naar uit om deze eens online te spelen :)

FuLcRuM

Legacy Member
Ik heb het nu redelijk goed aan de praat gekregen.
Grafisch dan toch (check screens).

Wel nog héél veel probleem met mijn Rudder, geluid, Multiplayer, ...

Da's wel spijtig.
Nixie en ik hebben terug IL2 1946 installed met UP3

'k Ga in de loop van de dag ook een nieuwe "IL2 1946 MP Sessies" thread maken :)

noccy

Legacy Member
"Kleine" threadbump, maar dit is nog altijd de meest recente Cliffs of Dover thread. :p

Justflight en getgamesgo hebben 75% korting op CLOD tot dinsdag...komt op 12.5€ wat echt wel een superlage prijs is.

Just Flight - Product page for IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover - Download Games - Get Games

De game is al fel verbeterd sinds de release en de volgende patch zou een complete overhaul van de GFX-engine moeten hebben met veel betere FPS, al heb je voorlopig nog altijd een stevige PC(vooral grafische kaart) nodig om vlot grote battles te kunnen spelen.

[youtube]F9KLw8rMY7s[/youtube]

[youtube]OBsFkAP48iI[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan