Archief - ik zit vast in PAINKILLER

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Argos*

Legacy Member
ik ben nu in level 4 (dacht ik) in het kasteel,
ben nu in 1 van die huizekes waardat er zo van die degoutante groenachtige skeletekes op u afkomen, een gegeven moment kan je zo met een draaitrap naar boven om nog van die skeletekes te killen, maar dan zit ik vast !! mijn kompas duid aan dat ik in een bepaalde kamer moet zijn maar hetgeen ik daar zie is eigenlijk een gat in de vloer met planken over, maar die krijg ik er van geen kanten af, hoe moet ik dan verder ????
thx in advance

btw walktrough zegt gewoon dat ik me in een gat moet laten vallen maar niet hoe ik die planken moet wegkrijgen !!!
cya :)

kSeon?

Legacy Member
*Argos* zei:
ik ben nu in level 4 (dacht ik) in het kasteel,
ben nu in 1 van die huizekes waardat er zo van die degoutante groenachtige skeletekes op u afkomen, een gegeven moment kan je zo met een draaitrap naar boven om nog van die skeletekes te killen, maar dan zit ik vast !! mijn kompas duid aan dat ik in een bepaalde kamer moet zijn maar hetgeen ik daar zie is eigenlijk een gat in de vloer met planken over, maar die krijg ik er van geen kanten af, hoe moet ik dan verder ????
thx in advance

btw walktrough zegt gewoon dat ik me in een gat moet laten vallen maar niet hoe ik die planken moet wegkrijgen !!!
cya :)


schieten?

TH€ ON€

Legacy Member
hangt daarboven nergens een luster (kan niet op de AN naam komen :p ) die ge kunt laten vallen door erop te schieten?

*Argos*

Legacy Member
TH€ ON€ zei:
hangt daarboven nergens een luster (kan niet op de AN naam komen :p ) die ge kunt laten vallen door erop te schieten?
er hangen op dat verdiep wel lusters maar niet in die kamer dacht ik, ga ik is even nachecken :)

Dripke

Legacy Member
Lolz: zit al vast aan het 3de level. Bij zo een groot monster en een vuurput. Kweetnie hoe ge da monster moet doden of in die put moet duwne ofzo. :(

*Argos*

Legacy Member
Dripke zei:
Lolz: zit al vast aan het 3de level. Bij zo een groot monster en een vuurput. Kweetnie hoe ge da monster moet doden of in die put moet duwne ofzo. :(
daar kan ik u bij helpen m8 :)
boven die put zie je zo een ster of zoietske hangen, knal die kapot en er komt een lichtstraal naar beneden, dan moet je dat monster gewoon in het licht lokken en hij ontploft :p heel simpel eigenlijk !!!

*Argos*

Legacy Member
ja ik heb het gevonden, er liep nog 1 manneke verstopt rond, eens ik hem neerknalde ging die put vanzelf open !!!
maar toch bedankt he manne :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan