Archief - houston whe have a problem....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phatjah

Legacy Member
errrr, ik em da ook soms, ik klik dan gewoon op OK en terug op connect to bnet en da marcheert dan zenne :s

Chickenlal

Legacy Member
heb da ook soms.
gewoon da wegklikken en opnieuw en dan gaat da

king_wlv

Legacy Member
Mja ik had het vandaag dus nog altijd en dan hebbek maar den helen diablo map vannop den andere pc doorgestuurd en die file met cd-key vervangen. Nu drekt eens kijken of het werkt se :)

king_wlv

Legacy Member
weet iemand den file die den cd-key bevat staan? anders kunne we nemeer me 2 tegelijk/ of moet ik zo'n hax ding prog downen voor dien te veranderen.
*edit* aaaaaah het werkt nie :sad:

Time

Legacy Member
king_wlv zei:
weet iemand den file die den cd-key bevat staan? anders kunne we nemeer me 2 tegelijk/ of moet ik zo'n hax ding prog downen voor dien te veranderen.
*edit* aaaaaah het werkt nie :sad:

wa ist verschil tss een hack gebruiken en prutsen met de file die u cdkey bevat?

king_wlv

Legacy Member
Time^- zei:
wa ist verschil tss een hack gebruiken en prutsen met de file die u cdkey bevat?
nie echt iets ma ge hebt kans da de file corrupt is en er een virus mee wordt doorgestuurd eh :)

Time

Legacy Member
king_wlv zei:
nie echt iets ma ge hebt kans da de file corrupt is en er een virus mee wordt doorgestuurd eh :)

als ge die van het meestbekende malafide forum downed zal die wel in orde zijn

king_wlv

Legacy Member
ja maar het probleem is nu wel da het eerst moet werken eh :)
heb net gemerkt da alle rest van mijn spellekes ook nie werkt dus tzal nie aan d2 ligge :|

*edit* ahnee battlefield nam werkt nog :)
*edit2* ow ffs der zat een virus op den pc en was al keiveel geinfecteerd...
gelukkig nog redelijk op tijd kunne vinden en dus alleen die 'spellekes' macheerde nemeer :)

Time

Legacy Member
king_wlv zei:
ja maar het probleem is nu wel da het eerst moet werken eh :)
heb net gemerkt da alle rest van mijn spellekes ook nie werkt dus tzal nie aan d2 ligge :|

*edit* ahnee battlefield nam werkt nog :)
*edit2* ow ffs der zat een virus op den pc en was al keiveel geinfecteerd...
gelukkig nog redelijk op tijd kunne vinden en dus alleen die 'spellekes' macheerde nemeer :)

vo d2: sowieso reinstall, eje weer den error, gebruikt dan es online virusscanner

king_wlv

Legacy Member
ja et werkt terug 'joy'
het lag dus idd aan het virus en kheb dan ma systeemhersteld gedaan en al mijn diablofile's noggis overgebracht van den andere comp en nu werkt het :applause:
(toch merci eh time & alle rest)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan