Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kheb gewoon een werkende versie via de lan erop gezetTime^- zei:het zou misschien helpen (KZEG WEL MISSCHIEN EH) om effectief de site die ze op de errormsg vermelden te bezoeken... :ironic:
http://www.blizzard.com/support/?id=adt0240p
reinstall should do the trick


king_wlv zei:weet iemand den file die den cd-key bevat staan? anders kunne we nemeer me 2 tegelijk/ of moet ik zo'n hax ding prog downen voor dien te veranderen.
*edit* aaaaaah het werkt niead:
nie echt iets ma ge hebt kans da de file corrupt is en er een virus mee wordt doorgestuurd ehTime^- zei:wa ist verschil tss een hack gebruiken en prutsen met de file die u cdkey bevat?

king_wlv zei:nie echt iets ma ge hebt kans da de file corrupt is en er een virus mee wordt doorgestuurd eh![]()



king_wlv zei:ja maar het probleem is nu wel da het eerst moet werken eh
heb net gemerkt da alle rest van mijn spellekes ook nie werkt dus tzal nie aan d2 ligge :|
*edit* ahnee battlefield nam werkt nog
*edit2* ow ffs der zat een virus op den pc en was al keiveel geinfecteerd...
gelukkig nog redelijk op tijd kunne vinden en dus alleen die 'spellekes' macheerde nemeer![]()