TeamFox
Legacy Member
hey gaste,
Weet er iemand hoe ik honden op server in werking zet ?
PK3 staat erop ma dan moet er nog iets en daar snap ik niks van...........
http://smallsumo.leveledit.com/bdbodgers_stuff/multi_player_dogs.htm
thx in advance !
Weet er iemand hoe ik honden op server in werking zet ?
PK3 staat erop ma dan moet er nog iets en daar snap ik niks van...........
http://smallsumo.leveledit.com/bdbodgers_stuff/multi_player_dogs.htm
thx in advance !
Die gaan toch niemand kunnen aanvallen normaal, anders zouden mohbots ook werken.

, als niemand hier het weet, mss is een admin van die bepaalde server vragen of hij er iets meer van weet hoe het juist moet, bezoek anders eens een forum van de site waar je die mod gehaald hebt, daar zullen ze je volgens mij ook wel kunnen helpen
lekker hondschietn jeuuuujjjj