Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)mja soy rulez and pandorian en cow 2 off courseZiMoNe zei:Er zijn nu al grote guilds in vlaanderen
-Pandorian Alliance (hier zit ik in)
-CoW (horde guild)
-TFL
-SOY
We zijn al zo een klein landje met niet zo veel gamers en dan zouden er nog meer guilds opgericht worden. Ik vind dat wij vlaanderen ons moeten samenvoegen en niet beconcureren altijd.

warelfs zei:als wow iut zou komen zou ik wel misschien een clan starten maar 1probleem moet je daa voor een site maken of zo ???en wa komt er nog bij mee kijken ?????