pipoclown
Legacy Member
Ik ben dus mod af op dit forum.De korte tijd dat ik mod ben geweest op dit forum was me echter een waar genoegen.
Blaze en acra zoeken momenteel echter geen vervangers voor mij. Het is dus ook niet nodig om hen te mailen of te PM'en voor de functie.
Willen ze een nieuwe mod, dan zullen ze dat dan wel kenbaar maken of de mensen die ze op het oog hebben zelf wel contacteren.
mvg,
Pipoclown.
Blaze en acra zoeken momenteel echter geen vervangers voor mij. Het is dus ook niet nodig om hen te mailen of te PM'en voor de functie.
Willen ze een nieuwe mod, dan zullen ze dat dan wel kenbaar maken of de mensen die ze op het oog hebben zelf wel contacteren.
mvg,
Pipoclown.



ad: