Archief - [HL2] Nog meer pre-loads op komst!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Erik Johnson zei:
Just to be clear, the cache is 500MB compressed on the wire, which is the number we track closest as it´s the amount of data that will be moved across your internet connection.

Uncompressed, the files in this preload are around 1GB. For Half-Life 2 to run, they have to be in this state. The first preload event contains most of the textures that Half-Life 2 needs to run.

This is the first of a number of preload events. We´ll be adding more data to the preload over the next couple of weeks.

Bron
Misschien met wat meer hints voor de tweede test ;)


Bovendien heeft iemand van Valve de vele goud announcements uitgelegd:
Chris Bokitch zei:
There have been several fake "Half-Life 2 Gone Gold!" posts made in forums across the community by people masquerading as Gabe. When Half-Life 2 goes gold, it will be announced via a wide-spread press release. It will be posted many, many places, including the news here and at half-life2.com.

You'll also hear a collective cheer rise up from the Bellevue area, if you're within a few hundred miles.

Bron

Tatum

Legacy Member
hehehe ik doe de pre load en buy version ( collectors pack verzekers :) )

elarto

Legacy Member
Captain Insano zei:
Misschien met wat meer hints voor de tweede test ;)


Bovendien heeft iemand van Valve de vele goud announcements uitgelegd:

klik

ga met je muis over de 6de foto, je ziet de gman, klik erop, vul in:
username: nova
pass: prospekt

in het volgende scherm vul je in: barnacle
en dan geniet je van het resultaat van de 2de test.

genoeg hints voor je? :p

elarto

Legacy Member
Tatum zei:
waw nice pic, die had ik nog nooit gezien

daarom is het ook "the second test" :)
ze gaan niemand laten zoeken om dan uiteindelijk een foto te tonen die we al gezien hadden he ;)

le mastre

Legacy Member
Uhm dus er zijn van die zieligeaards (n/o :unsure: ) die zich bezighouden met passwoordjes te zoeken
maw valve amuseert zich met mensen treiteren :lol:

Insano

Legacy Member
Even uitleg hoe ze hieraan gekomen zijn:^
At the Half-Life2.com Media Page, it was discovered that the 6th picture changes to the G-Man's face upon mouseover. When you click it it takes you Here.

After you insert 'nova' as a username, and 'prospekt' as a password you are taken to a Black Page with a text box dominating the middle of the screen. The source of the page has an ascii art of Alyx, with reference to whatsmyname.jpg.

If you enter the name of that creature(Barnacle) into the text box on the Secret Page^/url], you get to see new art work for Half-Life 2.
En deze art is al langer bekend, maar niet in zo een detail.
Het is goed om te zien hoe Valve toch nog de community belangrijk vindt.

anubiss

Legacy Member
le mastre zei:
Uhm dus er zijn van die zieligeaards (n/o :unsure: ) die zich bezighouden met passwoordjes te zoeken
maw valve amuseert zich met mensen treiteren :lol:

Ik had die link van die citadel gezien in een van de eerste posts over dien 2e test, en het koste mij welgeteld 5 minuutjes om da stukje artwork op mijn scherm te toveren :p

(toen ik derna verder scrolde naar beneje zag ik da het antwoord er al lang stond maja)

Zo erg zijn 5 minute verspilde tijd toch ni he, ge hebt wss zelf eve veel tijd verspild door hier te reply'en :p

elarto

Legacy Member
Captain Insano zei:
Even uitleg hoe ze hieraan gekomen zijn:^En deze art is al langer bekend, maar niet in zo een detail.
Het is goed om te zien hoe Valve toch nog de community belangrijk vindt.

wnr je zo een stuk of 7 posts boven je had gekeken, had je gezien dat je uitleg al gedaan is :p

Insano

Legacy Member
Je gaf gewoon de oplossing, niet hoe ze eraan gekomen zijn (met de broncode etc).

Insano

Legacy Member
Single Player Only editie is afgeschaft. Als je via Steam koopt heb je de SP + MP versie (standaard) maar dan zonder doos. Dit kost dan ook minder.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
boh, kgaant in de winkel kopen ze, het mag dan al minder kosten via steam, die paar euro's zullen het nu ni direct maken en ik wil het kunnen vasthouden! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan