Archief - [HL2] HL2 op 26 november?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_viper66

Legacy Member
The long, drawn-out Half-Life 2 release date saga appears to be drawing to a close at long last, with Vivendi-Universal Games' expected to formally announce a November 26th release date for Europe, with US gamers getting the game three days earlier on November 23rd.

bron: http://www.halflife2.net/

blaZe

Legacy Member
ma kom hé mannen, we zullen de officiele release date wel op de officiele site van HL² zien staan. ( http://www.half-life2.com/ )

er zijn nu al talloze threads met mogelijke release dates, gissingen, rumors gestart en wachten op een officiele melding met enige waarde van bron moede toch doen.

hereby, no zulke threads - closed zonder discussie zolang het over "unconfirmed" of dergelijke press news gaat.

SideShow

Legacy Member
hmm, kheb het ook al gelezen op een ander (not hl2) forum... dat is dus nog redelijk lang e, 2 maand

THE JOKER SS

Legacy Member
met de zo goed als klare release candidates die naar de reviewers zijn gestuurd , heb ik een zwaarvermoeden dat ze snel te vinden zijn opt internet en dat de schade redelijk groot kan zijn met de release zo laat in november , mijn gedacht op de moment .....

le mastre

Legacy Member
Ik geloof het niet? Waarom zo "ver" opgeschoven? Omdat het een wereldwijde release is? Vivendi zou hun redenen kunnen hebben zeker?

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Ik geloof er geene zak van, als er een officiele releasedate zou zijn van vivendi en het game zou goud zijn zou het nooit 2 maanden duren om de kopieen te drukken

killgore

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
Ik geloof er geene zak van, als er een officiele releasedate zou zijn van vivendi en het game zou goud zijn zou het nooit 2 maanden duren om de kopieen te drukken
ik vraag me af of sommige mensen hier wel dit forum LEZEN (ooit gehoord hiervan: andere mensen hun posts).

ER is hier al 100 keer of zo gezegd dat het redelijk lang kanduren omdat ze gelijke release over heeel de wereld willen.

Tweak37

Legacy Member
Lijkt een vrij zekere datum... Mja, tis een beetje een teleurstelling, ma beter dan da ze helemaa nix zegge :) wieee vlak voor de exames....

Olivier.vdb

Legacy Member
Tweak37 zei:
Lijkt een vrij zekere datum... Mja, tis een beetje een teleurstelling, ma beter dan da ze helemaa nix zegge :) wieee vlak voor de exames....

kakkerij, los in de examens. Waarom moeten die apen nu zo moeilijk doen :angry: Maakt rap wa kopiekes van da spel en gooit da in de rekken, da kan toch geen 2 maand duren? (eigelijk ist ondertussen wel een pak meer dan 2 maand, een halfjaar ofzo)
Maar ja, niks aan te doen he. Alleen hopen da ze het wa vroeger gaan uitgeven :)

Insano

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
kakkerij, los in de examens. Waarom moeten die apen nu zo moeilijk doen :angry: Maakt rap wa kopiekes van da spel en gooit da in de rekken, da kan toch geen 2 maand duren? (eigelijk ist ondertussen wel een pak meer dan 2 maand, een halfjaar ofzo)
Maar ja, niks aan te doen he. Alleen hopen da ze het wa vroeger gaan uitgeven :)
Kijk dan toch wat er gebeurd is bij Doom³. Die had geen world wide release en daardoor hebben gigantisch veel mensen warez gebruikt (wat ik niet goedkeur).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan