Archief - [HL2] HL2 in november ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

P2K-

Legacy Member
In Gamespot's latest "rumor control" article it is reported that Half-Life 2 is expected for a November release, with the release candidate only being shipped to Vivendi on September 15th. Here's a quote:

Before asking Vivendi for confirmation, we went to marketing rep Doug Lombardi at Valve. "We're currently planning to send release candidates to Vivendi by September 15th," he told us. The timing's right. "However," he adds before we can get our hopes up, "VUG hasn't given us a ship date yet. Might be best for you to ask them directly. Let me know what you hear."

Whereas this all sounds authentic enough, I still can't help but doubt that quote from Doug Lombardi. If you replaced "release candidates" with "gold masters" I'd have a better time believing the whole thing, especially considering the game was thought to be in RC stage since this time last month.

Our PR guru, Icarus, has e-mailed Doug Lombardi for a statement on this and we'll update you all as soon as we have any new information.

However, if all of this does pan out to be true, and the game is indeed released in November, there still isn't much longer to wait. And it's not as if this was out of the realms of possibility all along, as Doug Lombardi had recently stated that we would see the game in Summer/Autumn (Fall).

You can read the full Rumor Control article here.

Dus de kans zit er in da het pas in november uitkomt :cry:

S3TH

Legacy Member
Dat suckt :( Blijven die mannen dat uitstellen? Of kan er geen einde komen aan de geruchtenmolen?

Ik zal alvast blij zijn als het uit is :)

P2K-

Legacy Member
achja, als het den 15e naar vivendi word gestuurt zal het wel zooo lang nimeer duren he

Insano

Legacy Member
Valve zei de eerste RC te zenden naar Vivendi zodra de CS:S Beta gedaan was, maar toen is de Beta een week delayed. Maar het lijkt er nu op dat de Beta op zijn eind loopt.

Bovendien is Gamespot de enige die bezig is over een releasedate in november.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
ik gaan het toch ni geloven zolang er geen officiele bevestiging is van valve
de moed nog ni laten zakken! :D

sypro9000

Legacy Member
gabe is ne noob als die gast ons nu eens wat info haf :cool:
zou dat niet leuk zijn :ironic:

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
gewoon hopen da het september blijft gvd! :angry:
:offtopic: 400 posts :D

Insano

Legacy Member
September wordt het waarschijnlijk niet.
Hoewel dat Valve de game wel heel grondig zal gescreend hebben, zal VU zelf ook wel hun eigen testen willen doen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
September wordt het waarschijnlijk niet.
Hoewel dat Valve de game wel heel grondig zal gescreend hebben, zal VU zelf ook wel hun eigen testen willen doen.

Valve test op bugs, VU op hardwareconflicten?!


of ben ik verkeerd?

Insano

Legacy Member
Valve test(te) op allebei. VU ook op allebei, maar toch vooral op hardwareconflicten. Die zijn het ergst.

Insano

Legacy Member
Valve hun testen zijn volgens mij strenger als die van VU dus normaal gezien krijgen we dan de game in oktober in onze handen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan