met optie 1 beledigt je al de SP speler (want ze zijn niet leet genoeg) - wat voor BS is dat.
je 2 optie is betreffende zinsbouw al verkeerd.
wa hebde nu aan een spel zonder MP dat ik kan spelen met men vriendjes
een spel zonder MP dat je wel kan spelen met je vriendjes.
hoe in godsnaam ga je samen mt je vrienden een spel spelen dat geen MP heeft ??
snappie de error ?
dus als je via PM nog eens me wilt commanderen de poll te openen -> eerst ff nadenken, tot 10 tellen en dan pas reageren
staying closed en verwacht van jou geen dergelijke polls nog...