Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sure zei:Effe van deze thread mee profiteren om iet te vragen.![]()
Iemand al een idee hoe die dooskes in de winkel eruit gaan zien?



Kill0rBee zei:yu,
/me kijkt al naar Insano en ARTO (de 2 grote HL specialisten)![]()

Leve de FAQ!Waar kan ik wat Fan Art en Concept Art vinden over Half-Life 2?
Fan Art en Concept Art zoveel als je wilt!

+ je hebt de Collector's Edition. Dit is een zilveren grote doos met het Lambda symbool.-[*RSOD*]-chubby zei:kdacht da ge er 3 verschillende had, een me gordon op, een me alyx en een me de g-man![]()
ma kben ni zeker
deze zou dan die met gordon op zijn en zo heb je er ook nog met alyx en de g-man![]()
met waarsch een dooske in met een pic van gordon , alyx of gman waar je discs inzitteCaptain Insano zei:+ je hebt de Collector's Edition. Dit is een zilveren grote doos met het Lambda symbool.
Picture:![]()
MUSTIE zei:met waarsch een dooske in met een pic van gordon , alyx of gman waar je discs inzitte
DiLinja zei:zijn gewoon degene die het meeste posten, maar specialisten![]()

Dat zouden ze niet durven doenMUSTIE zei:met waarsch een dooske in met een pic van gordon , alyx of gman waar je discs inzitte
