Archief - [HL2] Doug Lombardi Interview

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Gamespy heeft een interview gepost met Valve's Doug Lombardi over de rechtzaak tussen Valve en Vivendi.
GameSpy: According to the information we've seen so far, Vivendi appears to be claiming that Valve withheld information while renegotiating the initial SPA, regarding online distribution in regard to your STEAM technology. Would you be able to comment on that?

[Doug Lombardi]: I believe that is part of the counterclaim they filed some 18 months after we filed the original suit. We have responded denying those claims. But it's probably best to ask them for comment on their claims.
Omwille van de gevoelige toestand rond deze rechtzaak is niet heel veel informatie vrijgegeven in het interview, maar het is toch de moeite waard om het hier eens te lezen.


*EDIT* Nog iets heel belangrijk werd hierin gezegd:
GameSpy: Who currently owns the rights to the Half-Life IP? Is it fully owned by Valve, or does Sierra/Vivendi still claim some ownership over the property?
[Doug Lombardi]: Valve is the owner of the Half-Life intellectual property.
Dit is voor mij een geruststelling :)

Insano

Legacy Member
Doug Lombardi - Director of Marketing
After years in the music industry, Doug decided to get a real job. Then he came to his senses and made the decision to get into the gaming industry instead. During his time in gaming, he has worked on the launch of websites, magazines, and games. As Director of Marketing at Valve, he helps manage and coordinate third-party relations, marketing and press activities.

Lijst met Valve medewerkers

sypro9000

Legacy Member
lol den gabe heeft nog een jobke gehad bij de |\/|ircosoft .
ik maar zeggen dat ie noob is :p

Insano

Legacy Member
Hij is daar weggegaan voordat het bergaf ging :)

In dit interview staat dit:
HL Gaming: When you worked for Microsoft, did you ever meet old Big Bill? If so what was he like, think he has linux on one of his home PC's?
Newell: Microsoft was a very different place when I joined. Nobody had ever heard of the company, it was the third largest software developer in the suburbs of Seattle, and Bill would come play poker at the apartment my brother and I shared with another programmer.
Most people don't realize it, but Microsoft shipped Xenix (it's variant of UNIX) before it shipped Windows. For a long time Microsoft was the #1 vendor of UNIX in the world (at least on a unit basis). Bill probably doesn't have Linux on any machine he uses regularly simply because he believes in a phrase that Steve Ballmer uses a lot - "eating your own dog food."
:)

sebastos

Legacy Member
knul is een woord als mens , knaap , jongen, man, jongeman
dit woord zit nu ff eenmaal in mijn kop voor een maand
volgende maand wordt dat woord wss man
ik probeer dus niet ruig te doen 'knul' :woohoo:

dit is stoer:
Fear is the little voice inside your head that makes you die.
nog is een echte goede ouderwetse stoere uitspraak
ik zou hem zo meteen in mijn sig zetten als die al niet bezet was

Wid@ker

Legacy Member
sebastos zei:
knul is een woord als mens , knaap , jongen, man, jongeman
dit woord zit nu ff eenmaal in mijn kop voor een maand
volgende maand wordt dat woord wss man
ik probeer dus niet ruig te doen 'knul' :woohoo:

dit is stoer:
nog is een echte goede ouderwetse stoere uitspraak
ik zou hem zo meteen in mijn sig zetten als die al niet bezet was
Kheb em zelf gevonden, dus zo ouderwets is ie nu ook weer niet :)

Wel cliché ^^

btw in mijn oren klinkt knul als iets dat je zegt tegen iemand die je goed kent, niet zomaar tegen eender wie.

Holy Paladin

Legacy Member
knul is grappig, heeft niks te maken met of hij valve kent ofzo :wtf:
ma als et volgende maand nie gedaan is, nie grappig meer he :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan