Ik krijg dus geen severs meer met cs

, ik heb dit probeelm sinds de update van steam. Is dit mss omdat de beta is gestopt???? Want ik heb dit nergens gelezen.
Ik weet niet wat ik hieraan kan doen en jullie wrs ook niet, maar ik vraag het toch

.
alvast bedankt