het zou wel cool zijn, en technisch eigenlijk wel mogelijk
wat ge ziet is maar een grafische engine - over het netwerk worden gewoon coördinaten etc... van spelers verstuurd die door beide engines geinterpreteerd (zouden kunnen) worden, maar dan zouden de twee versies natuurlijk identiek dezelfde maps enzo moeten hebben, identiek dezelfde functies etc... (allleen cs

wa schooner dan natuurlijk)
het zou nog tof zijn maar nee, ze verschillen teveel van elkaar