Archief - HELP : Vliegende ventjes af en toe...?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Soms vliegen de ventjes bij mij in CS inneens in de lucht.

Da gebeurd zowel als ik dood ben,dan als ik levend ben.

En alsk er dan op knal (dus omhoog mikken voor het ventje te raken) dan raakt ge die natuurlijk niet, omdat die daar ni is.

Is der nog iemand die dit voorheeft of ben ik het weer alleen?

Als der al nen topic over is dan sluit ge deze boel maar.
Kheb eerlijk gezegd den search nog ni gebruikt ;)

Blue-Bora

Legacy Member
Nee ni echt hoor.
Die lopen gewoon heel den tijd in de licht dan.
Ni efkes hoor,maar tussen de 5 en 25 seconden denk ik zoiets.
En tis soms maar 1 da het heeft,en soms als de ronde begint dan vliegt inneens heel men team rond.

Fraggie

Legacy Member
das ne bug die vooral voorkomt bij het recorden van een demo, kan je ook tegen komen door amx dacht ik
maar vanaf die models een hoogte verschil ondergaan hebben (ik typ geleerde zinnen! :woohoo:) zie je ze weer normaal, valt niets aan te doen

Blue-Bora

Legacy Member
demo's neem ik eigenlijk nooit op omda men pc'ke da niet echt aankan zonder te laggen.

en wa is dien amx juist?

dahousecatfelix

Legacy Member
k'heb da ook al gehad en idd na een hoogteverschil staan die weer op de grond.

ik'heb ze zelfs al in de grond gehad da hun kopke bovenstak :p

SithCloud

Legacy Member
is een verbindingsprobleem (bij hen of bij jouw) waardoor blijkbaar niet de juiste coordinaten worden doorgegeven... ( x y z waarden).

Ik dacht dat dat terug wegging als je zelf sprong of als zij springen omdat die waarden dan herberekend worden....

Desperadoooo

Legacy Member
Het heeft me ooit eens in de war geholpen , kon ene zuiver wallbangen achter een doos omdak hem erboven in de lucht zag :D

DeMoN

Legacy Member
Blue-Bora zei:
demo's neem ik eigenlijk nooit op omda men pc'ke da niet echt aankan zonder te laggen.

en wa is dien amx juist?
das veranderd, is update geweest waardoor die fps drops bug weg is.
als da nogges voorkomt moet ge es gewoon alt-tabben en das normaal weg, als ge toevallig net in nen actie zit (wa practisch nooit voorkomt bij die bug) moet ge gewoon op de normale plaats schieten, (recht onder het zwevend ventje dus) lijkt me logisch ;)

amx is een server mod die het admins wat makkelijker maakt.

-Phoen!x-

Legacy Member
Desperadoooo zei:
Het heeft me ooit eens in de war geholpen , kon ene zuiver wallbangen achter een doos omdak hem erboven in de lucht zag :D
kem gehad dat ik om een hoekje ging en tegen de lucht botste. 1 second nadien kreeg ik hs van die opponent die daar stond maar ergens hoger/lager in beeld was :(
OT d8 da da gefixt was ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan