Blue-Bora
Legacy Member
Soms vliegen de ventjes bij mij in CS inneens in de lucht.
Da gebeurd zowel als ik dood ben,dan als ik levend ben.
En alsk er dan op knal (dus omhoog mikken voor het ventje te raken) dan raakt ge die natuurlijk niet, omdat die daar ni is.
Is der nog iemand die dit voorheeft of ben ik het weer alleen?
Als der al nen topic over is dan sluit ge deze boel maar.
Kheb eerlijk gezegd den search nog ni gebruikt
Da gebeurd zowel als ik dood ben,dan als ik levend ben.
En alsk er dan op knal (dus omhoog mikken voor het ventje te raken) dan raakt ge die natuurlijk niet, omdat die daar ni is.
Is der nog iemand die dit voorheeft of ben ik het weer alleen?
Als der al nen topic over is dan sluit ge deze boel maar.
Kheb eerlijk gezegd den search nog ni gebruikt

) zie je ze weer normaal, valt niets aan te doen

