Magiërtje
Legacy Member

Als ik op Options klik dan sluit men cs af

Dus kan er iemand mij hier mee helpen? heb al -window geprobeert
Of kan iemand mij een command geven voor 16 bits color ipv 32?
Als er iemand mij een deftig antwoord geeft verwijder ik deze thread zodat dit mooi forum netjes blijft

, CS1.6, cs:cz of een ander ???