Stijneman
Legacy Member
ok ik zou da wille kope he, maar heb paar vraagskes:
1: ik hoor/lees da alleen bf:1942 beste is, dus hoeveel kost die momenteel nog ?
2: is het beter om deluxe te kope dan gwn 42 ?
3: 2 weken geleden is de molen uit mijn geforce 4 ti 4400 gevalle, dus zit ik nu op een geforce2 MX 100 tot mijn MSI radeon 9800 pro aankomt, kan ik da spel spele op deze geforce 2 ?
voor de rest hebbek 1500 mhz (xp 1800+) en 512 ddr ram (pc 2300)
thx bij voorbaat
stijn
1: ik hoor/lees da alleen bf:1942 beste is, dus hoeveel kost die momenteel nog ?
2: is het beter om deluxe te kope dan gwn 42 ?
3: 2 weken geleden is de molen uit mijn geforce 4 ti 4400 gevalle, dus zit ik nu op een geforce2 MX 100 tot mijn MSI radeon 9800 pro aankomt, kan ik da spel spele op deze geforce 2 ?
voor de rest hebbek 1500 mhz (xp 1800+) en 512 ddr ram (pc 2300)
thx bij voorbaat
stijn



i need better coolers
oh well binne half uurke spele dan
ad:
ik heb ip juist ingevult, en port oek, en dan 1ste keer standaard Q en 2de keer Q = 23000 gezet, maar geen resultaat