Skwieker
Legacy Member
Nu had ik een vraagje, ik ben van mensen teweten gekomen dat je met een helicopter voertuigen kan oppikken met die kabel der er langs onder uitkomt.
Nu heb ik da al verschillende kere geprobeerd ma da lukt echt nie. Wa is de juiste manier eigelijk om da te doen? Bepaalde afstand ofzo?
Ty,
Meh!
Nu heb ik da al verschillende kere geprobeerd ma da lukt echt nie. Wa is de juiste manier eigelijk om da te doen? Bepaalde afstand ofzo?
Ty,
Meh!

)