Archief - heeft er iemand een T1 lijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frustos

Legacy Member
Yo
ik heb een vraagje
heeft er iemand die star wars battlefielt heeft een T1 lijn? zoja kan je zeggen wat je tag is. Want ik wil graag eens tegen 24 echte mensen spelen en dit gaat alleen met een T1 lijn.
En een lijstje van de benodigdheden om te hosten:
Minimum Upstream - Max# you can host.

DSL/Cable (default) - 4
256-7
384-10
512-13
784-20
T1-24

Of komen er servers van Micorsoft? dat zou wel handig zijn
sluukes

bogy

Legacy Member
Frustos zei:
Yo
ik heb een vraagje
heeft er iemand die star wars battlefielt heeft een T1 lijn? zoja kan je zeggen wat je tag is. Want ik wil graag eens tegen 24 echte mensen spelen en dit gaat alleen met een T1 lijn.
hier in belgie heb je geen T1 lijn ...

da bestaat niet in Europa...

Frustos

Legacy Member
WTF hoe gaan we dan deftig kunnen spelen??
of komer er servers van microsoft?

Sertu

Legacy Member
T1 lijnen bestaan wel hoor hoe denk je anders dat bedrijven met 500 pc's tegelijk op het internet kunnen gaan en nog 500kb/s halen. Telenet? neen ik dacht het niet.

Voor consumenten zijn die evenwel niet beschikbaar

bogy

Legacy Member
Sertu zei:
T1 lijnen bestaan wel hoor hoe denk je anders dat bedrijven met 500 pc's tegelijk op het internet kunnen gaan en nog 500kb/s halen. Telenet? neen ik dacht het niet.

Voor consumenten zijn die evenwel niet beschikbaar
dat zijn geen T1 lijnen...

T1 = 1.5 mbit
T3 = 45 Mbit

E1= 4.5Mbit
E3= 68 Mbit

de Ex lijnen zijn hier in europa de standaard. enneuh, er bestaan zeker nog snellere lijnen ook hoor... denk maar aan dikke bilan omgevingen enzo..

bij systemat hadden we bv een Gbit link-up met onze hoofdzetel, en die waren op zich ook met een 100 Mbit verbinding verbonden met de provider.

dus sneller dan T lijnen kan wel, maar een T lijn is in Europa niet verkrijgbaar.

Talos

Legacy Member
x persoon voor een x lijn, dat zijn gewoon schattingen meer niet. Met uw Telenet lijntje zal dat spel heus wel werken hoor.

fixer187

Legacy Member
ff tussendoor, weet er iemand hoe de infrarood verbindingen noemen die ze in de grote steden in Amerika noemen, zou een GB snelheid hebben....

Sertu

Legacy Member
Talos zei:
x persoon voor een x lijn, dat zijn gewoon schattingen meer niet. Met uw Telenet lijntje zal dat spel heus wel werken hoor.

denk ik niet een server voor 8 man MOHAA op de pc hosten is bv al een ramp

Sertu

Legacy Member
bogy zei:
dat zijn geen T1 lijnen...

T1 = 1.5 mbit
T3 = 45 Mbit

E1= 4.5Mbit
E3= 68 Mbit

de Ex lijnen zijn hier in europa de standaard. enneuh, er bestaan zeker nog snellere lijnen ook hoor... denk maar aan dikke bilan omgevingen enzo..

bij systemat hadden we bv een Gbit link-up met onze hoofdzetel, en die waren op zich ook met een 100 Mbit verbinding verbonden met de provider.

dus sneller dan T lijnen kan wel, maar een T lijn is in Europa niet verkrijgbaar.

Dat weet ik nu ook weeral :) thx for info :niceone:

bogy

Legacy Member
fixer187 zei:
ff tussendoor, weet er iemand hoe de infrarood verbindingen noemen die ze in de grote steden in Amerika noemen, zou een GB snelheid hebben....
infrarood is ... infrarood, en is zeker niet op gigabit...

Straalverbindingen daarentegen wel

fixer187

Legacy Member
bogy zei:
infrarood is ... infrarood, en is zeker niet op gigabit...

Straalverbindingen daarentegen wel

duno, heb da is in de gazet gelezen over dat ze dit gebruiken in de hoge kantoorgebouwen en het de snelste manier was van informatieuitwisseling tot nu toe...

Block

Legacy Member
Ik denk dat dat gewoon satteliet-uplinks zijn naar laagvliegende sattelieten (leo's). Maar heeft niets met infrarood te maken.

fixer187

Legacy Member
nee nee, het was 1 infra rood zender en aan de overkant van de straat in een ander gebouw was nen ontvanger en omgekeerd

bogy

Legacy Member
fixer187 zei:
nee nee, het was 1 infra rood zender en aan de overkant van de straat in een ander gebouw was nen ontvanger en omgekeerd


dat is dus niet infrarood, maar een laserverbinding (aka straalverbinding)

de minste ontregeling in de stand van de lasers zorgt al voor dataverlies... maar iig zijn er zéér hoge snelheden te halen...

het is een soort van Glasvezelkabel, zonder kabel :)

fixer187

Legacy Member
ja dat bedoelde ik, nu ik er over na denk is het idd geen infratood :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan