Frustos
Legacy Member
Yo
ik heb een vraagje
heeft er iemand die star wars battlefielt heeft een T1 lijn? zoja kan je zeggen wat je tag is. Want ik wil graag eens tegen 24 echte mensen spelen en dit gaat alleen met een T1 lijn.
En een lijstje van de benodigdheden om te hosten:
Minimum Upstream - Max# you can host.
DSL/Cable (default) - 4
256-7
384-10
512-13
784-20
T1-24
Of komen er servers van Micorsoft? dat zou wel handig zijn
sluukes
ik heb een vraagje
heeft er iemand die star wars battlefielt heeft een T1 lijn? zoja kan je zeggen wat je tag is. Want ik wil graag eens tegen 24 echte mensen spelen en dit gaat alleen met een T1 lijn.
En een lijstje van de benodigdheden om te hosten:
Minimum Upstream - Max# you can host.
DSL/Cable (default) - 4
256-7
384-10
512-13
784-20
T1-24
Of komen er servers van Micorsoft? dat zou wel handig zijn
sluukes

thx for info