Archief - Handig weetje voor logitech mx500 gebruikers.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

st0rmr1d3r

Legacy Member
lo ,

aangezien ik TacOps nogal een game vind die erg veel gebaseerd is op muis sense & preciese van u muis vond ik dat het op dit forum niet zo misstaan.

ik en kingstar hadden over 't laatst een babbeltje op mIRC tot hij plots zei dat zijn logitech mx500 veel lichter kon zijn dan het nu was ,en ik vroeg : hoe?
hij gaf me de volgende uitleg en link ( in duits maar de prentjes zeggen genoeg ) klikkie

- je schroef je 3 vijsjes los (vijsje in de palm van de muis raakt niet los v/d muis zelf als het goed losgeschroefd is ,is het genoeg voor de onderkant eraf te klikken ,de andere twee schroefjes komen er makkelijk uit

- zoals je ziet op de pics van de site hangt er een "gouden blokje" aan het "dak" van de muis ,dus waar je scroll langs de binnenkant gelegen is je kan het niet missen :)

- vijs het "gouden blokje" simpel los en berg het ergens op ,eventueel als je je muis wil "verzwaren" of als je gewoon liever met een iets zwaardere muis speelt later, het vijsje mag erin of eruit naar keuze :)

- vijs je muis terug dicht and feel the difference :)

**** mensen met andere logitech muizen en die nogal mierenneukers als ik zijn op het gebied van sense & nauwkeurigheid ik weet niet of dit in de andere logitech muizen ook zit ,maar ik zag op lan dat toch wel de meerderheid een mx500 heeft.
heb jij geen mx500 ,hou je gewoon koest ,flame me niet ik kan ook niet ruiken dat je een andere muis hebt :) ****

vinden de admins dat deze thread hier niet past ,is geen prob dan sluit je gewoon :)

vind dat dit toch wel zeer handig is als je graag een goed in de hand liggende lichte muis hebt ( mx500 is voor mij nu de perfecte muis )

grtz ,storm.

Editor

Legacy Member
kdacht da ik het daar me u 2 weken geleden al over gehad heb. :ironic:
ma anywayz idd,tis te doen maar voor sommigen wordt de muis te licht.
En als men iets verprutst zal men niet op garantie moeten rekenen

st0rmr1d3r

Legacy Member
-`Orb!t@l´- zei:
kdacht da ik het daar me u 2 weken geleden al over gehad heb. :ironic:
ma anywayz idd,tis te doen maar voor sommigen wordt de muis te licht.
En als men iets verprutst zal men niet op garantie moeten rekenen
idd maja ,me zoiets kunde nieveel misdoen zenne :) het blokske ligt volledig los van de rest...

ik had dus geen id dat het dit was waarover we in pm bezig zaten ,mijn excuses ;o

en orbi ,laat het me aub weten als ge iets van steel ofzo besteld ,anders moetek +15 euro voor e paar surferkes :ironic:

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Heb dat van mij ook uit mijn mx510 gehaald.
Let wel dat je je garantie kwijt bent als je dit doet (wat voor sommige mensen toch belangrijk is). Pas ook op voor miniscule onderdeeltjes dat losspringen :)
Heb zo een avondje zoet geweest met mijn muis trug ineen te krijgen :D

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
yaris zei:
Is het echt zoveel prulwerk en gevaarlijk om het te doen ?
Its like defusing the bomb on blister!
Tis prulwerk als er deeltjes losspringen zoals bij mij 't geval was, ja.
Maar met een pincet,lijm en schroevendraaiertjes fix je dat wel :)

Fever.be

Legacy Member
thx dude

en nu weet ik ook waarom men "extra" knopkes niet meer werkte
-> en je steekt de stekker terug in het stopcontakt

BZRK

Legacy Member
bij mij is der helemaal niks losgekomen, en da was zo geflikt

gevaar?

Fever.be

Legacy Member
BZRK zei:
bij mij is der helemaal niks losgekomen, en da was zo geflikt

gevaar?

bij mij ook niks losgekomen, enkel mene stekker zat al los :)

( heb wel 510 )

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Kan ik er aan doen dat er zo'n miniscuul veertje uitspringt? :)
Nja speel al een week of 3 zonder 't gewichtje in kwestie. Wel ff aanpassen maar bon, kvind het beter zonder. En eb ook mx510

yaris

Legacy Member
Hmmm het enigste nadeel is dat ik terug moet wennen om te snipen, maar voor de rest is het wel cool en beter in 1 vs 1 combat. 2h2k dat veertje is er bij mij ook uit maar ik speel nu gewoon zonder, is gewoon mijn scroll die heel zachtjes aanvoelt nu :)

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Ja kan zijn, mijn sidebuttons werkten toen ook niet meer om 1 of ander duister reden.
Da was een 2e onderdeeltje da los kwam :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan