st0rmr1d3r
Legacy Member
lo ,
aangezien ik TacOps nogal een game vind die erg veel gebaseerd is op muis sense & preciese van u muis vond ik dat het op dit forum niet zo misstaan.
ik en kingstar hadden over 't laatst een babbeltje op mIRC tot hij plots zei dat zijn logitech mx500 veel lichter kon zijn dan het nu was ,en ik vroeg : hoe?
hij gaf me de volgende uitleg en link ( in duits maar de prentjes zeggen genoeg ) klikkie
- je schroef je 3 vijsjes los (vijsje in de palm van de muis raakt niet los v/d muis zelf als het goed losgeschroefd is ,is het genoeg voor de onderkant eraf te klikken ,de andere twee schroefjes komen er makkelijk uit
- zoals je ziet op de pics van de site hangt er een "gouden blokje" aan het "dak" van de muis ,dus waar je scroll langs de binnenkant gelegen is je kan het niet missen
- vijs het "gouden blokje" simpel los en berg het ergens op ,eventueel als je je muis wil "verzwaren" of als je gewoon liever met een iets zwaardere muis speelt later, het vijsje mag erin of eruit naar keuze
- vijs je muis terug dicht and feel the difference
**** mensen met andere logitech muizen en die nogal mierenneukers als ik zijn op het gebied van sense & nauwkeurigheid ik weet niet of dit in de andere logitech muizen ook zit ,maar ik zag op lan dat toch wel de meerderheid een mx500 heeft.
heb jij geen mx500 ,hou je gewoon koest ,flame me niet ik kan ook niet ruiken dat je een andere muis hebt
****
vinden de admins dat deze thread hier niet past ,is geen prob dan sluit je gewoon
vind dat dit toch wel zeer handig is als je graag een goed in de hand liggende lichte muis hebt ( mx500 is voor mij nu de perfecte muis )
grtz ,storm.
aangezien ik TacOps nogal een game vind die erg veel gebaseerd is op muis sense & preciese van u muis vond ik dat het op dit forum niet zo misstaan.
ik en kingstar hadden over 't laatst een babbeltje op mIRC tot hij plots zei dat zijn logitech mx500 veel lichter kon zijn dan het nu was ,en ik vroeg : hoe?
hij gaf me de volgende uitleg en link ( in duits maar de prentjes zeggen genoeg ) klikkie
- je schroef je 3 vijsjes los (vijsje in de palm van de muis raakt niet los v/d muis zelf als het goed losgeschroefd is ,is het genoeg voor de onderkant eraf te klikken ,de andere twee schroefjes komen er makkelijk uit
- zoals je ziet op de pics van de site hangt er een "gouden blokje" aan het "dak" van de muis ,dus waar je scroll langs de binnenkant gelegen is je kan het niet missen
- vijs het "gouden blokje" simpel los en berg het ergens op ,eventueel als je je muis wil "verzwaren" of als je gewoon liever met een iets zwaardere muis speelt later, het vijsje mag erin of eruit naar keuze

- vijs je muis terug dicht and feel the difference

**** mensen met andere logitech muizen en die nogal mierenneukers als ik zijn op het gebied van sense & nauwkeurigheid ik weet niet of dit in de andere logitech muizen ook zit ,maar ik zag op lan dat toch wel de meerderheid een mx500 heeft.
heb jij geen mx500 ,hou je gewoon koest ,flame me niet ik kan ook niet ruiken dat je een andere muis hebt
****vinden de admins dat deze thread hier niet past ,is geen prob dan sluit je gewoon

vind dat dit toch wel zeer handig is als je graag een goed in de hand liggende lichte muis hebt ( mx500 is voor mij nu de perfecte muis )
grtz ,storm.

