dj unc
Legacy Member
gunstringer vids
[youtube]51vj5Duk44A[/youtube]
Gunstringer is een Kinect only game, waarbij je de gunstringer als een marionet bestuurt. Het is een on-rail shooter, waarbij je met de linkerhand de marionet bestuurt (links, rechts of springen) in een vooraf bepaald traject en met de rechterhand heb je controle over de revolver.
Game is opgebouwd in verschillende plays (andere setting) die dan weer opgedeeld zijn in verschillende acts. Ieder hoofdstuk (play) wordt afgesloten met een bossfight.
Het is een leuk maar kort spel. In amper 5 uur is deze game dan ook al uitgespeeld. Game kan ook met tweeën in co-op gespeeld worden, tweede persoon kan wel niets besturen, enkel schieten.
Game valt wel dikwijls in herhaling, veel pasages waarbij je objecten moet dodgen, vanuit cover de vijanden omver knallen. Ook is het mogelijk om in bepaalde acts power-ups te gebruiken, je kan bijvoorbeeld met een shotgun of flamethrower de bad guys omver knallen.
Enigste reden waarom ik de game heb uitgespeeld, is vanwege de humor,
de manier waarop het verhaal verteld wordt (als een toneelstuk) met een
dikkel laag B-film gehalte.
Nog twee pluspunten; Easy achievement game , 700gs in één Playtrough
en je krijgt er gratis de download van fruit ninja bij (crap game, maar gratis is gratis)
Ik zou het een score geven van 8/10
De game is sinds 17/09/11 verkrijgbaar.
[youtube]51vj5Duk44A[/youtube]
Gunstringer is een Kinect only game, waarbij je de gunstringer als een marionet bestuurt. Het is een on-rail shooter, waarbij je met de linkerhand de marionet bestuurt (links, rechts of springen) in een vooraf bepaald traject en met de rechterhand heb je controle over de revolver.
Game is opgebouwd in verschillende plays (andere setting) die dan weer opgedeeld zijn in verschillende acts. Ieder hoofdstuk (play) wordt afgesloten met een bossfight.
Het is een leuk maar kort spel. In amper 5 uur is deze game dan ook al uitgespeeld. Game kan ook met tweeën in co-op gespeeld worden, tweede persoon kan wel niets besturen, enkel schieten.
Game valt wel dikwijls in herhaling, veel pasages waarbij je objecten moet dodgen, vanuit cover de vijanden omver knallen. Ook is het mogelijk om in bepaalde acts power-ups te gebruiken, je kan bijvoorbeeld met een shotgun of flamethrower de bad guys omver knallen.
Enigste reden waarom ik de game heb uitgespeeld, is vanwege de humor,
de manier waarop het verhaal verteld wordt (als een toneelstuk) met een
dikkel laag B-film gehalte.
Nog twee pluspunten; Easy achievement game , 700gs in één Playtrough
en je krijgt er gratis de download van fruit ninja bij (crap game, maar gratis is gratis)
Ik zou het een score geven van 8/10
De game is sinds 17/09/11 verkrijgbaar.