Archief - Gunlord Dreamcast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Nice, ziet er goed uit! In de gaten houden wanneer deze uitkomt dus... 2012 voor Dreamcast zie ik daar staan.

Den_Hidde

Legacy Member
mazonemayu zei:
allez hidde, die zijn nu toch niet zo duur meer ;)

money aint a thing :) ale in de mate van het mogelijke, alleen ik vind er geen in goede staat hier in de buurt ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Even gekeken op de shop van de developers, hij komt blijkbaar 15 januari 2012 uit samen met reprints van Last Hope en Fast Striker. €32 is ook een mooie prijs, en maar €5 shipping costs. Als iemand me eraan herinnert zal ik deze waarschijnlijk wel eens laten overkomen!

mazonemayu

Legacy Member
hidde: normaal heeft de gamebuster in antwerpen er altijd wel een paar werkende staan. k weet ni of die afstand vr u haalbaar is...

Den_Hidde

Legacy Member
mazonemayu zei:
hidde: normaal heeft de gamebuster in antwerpen er altijd wel een paar werkende staan. k weet ni of die afstand vr u haalbaar is...

Is dat diene daar aan den Aldi ? If so, laatste keer dat ik er was had die er toch gene (was wel augustus) Ik weet dat diene Skies of Arcadia(is dat juiste diene titel) heeft. Dat is niet zo ver uiteindelijk. Maar alsk er voor ga dan ineens een boxed version eh ;) Als ge iet doet direct te goei :)

KillingRaptor

Legacy Member
@mazonemayu: heb je ook de andere games van de ontwikkelaar gespeeld? Die Fast Striker ziet er namelijk ook wel goed uit, maar weet niet echt wat ik van Last Hope moet denken...

mazonemayu

Legacy Member
awel, ik heb indertijd de eerste last hope gemist & me dus pink bullets aangeschaft: persoonlijk vind ik t een zeer goeie game, zij het een r-type kloon. en tis een verdomd moeilijke game ook. bij Dux heb ik dan weer een beetje een dubbel gevoel; het is allemaal een pak mooier (die speel ik af en toe, gewoon om van de mooie grafx te genieten, er zitten stukjes in die écht pareltjes zijn; voor indie dan), maar die had ik op n dag wel uitgespeeld. fast striker vind ik dan weer n vette game, het ziet er allemaal wel een beetje uit also t een opgefokte truxton is, maar hij kan behoorlijk moeilijk worden met tonnen kogels op t scherm & haast geen slowdown en het is imo ook het dichtste dat een indie shooter op het moment in de buurt komt bij dodonpachi ;)

hangt er wa vanaf of je liever topdown of sidescrolling speelt maar pink bullets & fast striker raad ik toch aan (en dux ook in mindere mate maar dan eerder voor t visuele)

KillingRaptor

Legacy Member
Ik speel beide wel graag eigenlijk, maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik toch voor top down gaan. Die Dux had ik al iets van gezien en zag er inderdaad zeer mooi uit. Ik zag op de site dat er reprints aankomen van Fast Striker en Last Hope op releasedag van Gunlord, misschien dat ik Fast Striker er ook maar eens bij zal nemen... R-Type is namelijk niet één van m'n favoriete games, heb Super R-Type op SNES liggen maar ga er niet snel naartoe neigen hem te spelen.

sainsaw

Legacy Member
mazonemayu zei:
hidde: normaal heeft de gamebuster in antwerpen er altijd wel een paar werkende staan. k weet ni of die afstand vr u haalbaar is...

De laatste keer (ook van de zomer) had die toch ook geen dreamcasts meer. En die Skies of Arcadia heb ik ondertussen al meegepakt (sorry) :D

mazonemayu

Legacy Member
tiens, ben er van de zomer nog geweest en toen stonden er 3 of zo.

Den_Hidde

Legacy Member
sainsaw zei:
De laatste keer (ook van de zomer) had die toch ook geen dreamcasts meer. En die Skies of Arcadia heb ik ondertussen al meegepakt (sorry) :D

Yooouuuu son a me bitch :D no problem ze had hem maar moeten meepakken toen ik kon. De moment dat ik vol ga voor DC zal iederéén het geweten hebben :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan