ozkaaan
Legacy Member
Hallo,
Ik heb gezocht op het forum maar ik kon mijn probleem niet vinden... Nochtans is het een zeer bekend probleem.
Ik gebruik volgende setup:
HD6950 Sapphire
Intel i5 2500K
4 GB RAM
Als ik GTA4 open, krijg ik bugs van alle soorten. Bijvoorbeeld krijg ik geen beeld als ik ingame (dit gebeurt nadat ik de laatste driver (11.9) heb geinstalleerd) ben. Met oudere driver kreeg ik wel beeld maar dan waren er andere bugs.
Ik heb ook gekeken naar de directx versie en dat is ook up to date.
Ik heb jullie hulp nodig om deze werkend te krijgen. zijn er speciale drivers hiervoor?
Bedankt
Ik heb gezocht op het forum maar ik kon mijn probleem niet vinden... Nochtans is het een zeer bekend probleem.
Ik gebruik volgende setup:
HD6950 Sapphire
Intel i5 2500K
4 GB RAM
Als ik GTA4 open, krijg ik bugs van alle soorten. Bijvoorbeeld krijg ik geen beeld als ik ingame (dit gebeurt nadat ik de laatste driver (11.9) heb geinstalleerd) ben. Met oudere driver kreeg ik wel beeld maar dan waren er andere bugs.
Ik heb ook gekeken naar de directx versie en dat is ook up to date.
Ik heb jullie hulp nodig om deze werkend te krijgen. zijn er speciale drivers hiervoor?
Bedankt
