Cheshire Cat
Legacy Member
Hello
'k Heb nogmaals GTA3 geinstalleerd. Ik werk op WinXP, heb SP2 .. maar er is dus een probleem.
Toen ik gisteren het spel installeerde kon ik het direct erna spelen. Bon allemaal goed en wel.
Maar vandaag (lees: dejust) wou ik het nog eens opstarten en werkte het gewoon niet! Ik krijg effe dat Rockstar logo te zien (blauw) en dan gebeurd niets. Dus ik download effe die 1.1 patch en probeer opnieuw, weeral noppes!
Heeft iemand mss een idee hoe ik GTA3 (Liberty City) kan doen werken? (En ja, heb laatste drivers, etc)
Greets
(PS: Zoekfunctie voor kleine woorden zou wel mogen werken imo .. pff)
'k Heb nogmaals GTA3 geinstalleerd. Ik werk op WinXP, heb SP2 .. maar er is dus een probleem.
Toen ik gisteren het spel installeerde kon ik het direct erna spelen. Bon allemaal goed en wel.
Maar vandaag (lees: dejust) wou ik het nog eens opstarten en werkte het gewoon niet! Ik krijg effe dat Rockstar logo te zien (blauw) en dan gebeurd niets. Dus ik download effe die 1.1 patch en probeer opnieuw, weeral noppes!
Heeft iemand mss een idee hoe ik GTA3 (Liberty City) kan doen werken? (En ja, heb laatste drivers, etc)
Greets
(PS: Zoekfunctie voor kleine woorden zou wel mogen werken imo .. pff)

