Archief - GTA3 - Start niet op

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cheshire Cat

Legacy Member
Hello

'k Heb nogmaals GTA3 geinstalleerd. Ik werk op WinXP, heb SP2 .. maar er is dus een probleem.

Toen ik gisteren het spel installeerde kon ik het direct erna spelen. Bon allemaal goed en wel.

Maar vandaag (lees: dejust) wou ik het nog eens opstarten en werkte het gewoon niet! Ik krijg effe dat Rockstar logo te zien (blauw) en dan gebeurd niets. Dus ik download effe die 1.1 patch en probeer opnieuw, weeral noppes!


Heeft iemand mss een idee hoe ik GTA3 (Liberty City) kan doen werken? (En ja, heb laatste drivers, etc)


Greets

(PS: Zoekfunctie voor kleine woorden zou wel mogen werken imo .. pff)

Silent Thunder

Legacy Member
Delete gta3.set uit Mijn Documenten\GTA3 User Files\ en start het spel dan nog eens op.

Cheshire Cat

Legacy Member
Ok bedankt, da hielp. Zou gek worden als ik die ganse boel nog es moest installeren. :unsure:


Greets

Ironpole

Legacy Member
de zoekfunctie werkt wel, maar "GTA3" is geen woord dat in de database staat, "GTA" wel, dus op "GTA 3" zoeken :p ;)

Cheshire Cat

Legacy Member
Azoe, das goed om te weten voor de volgende keer. Mja dan nog .. 'k heb alle 25 pagina's van het raceforum afgezocht (Niet overgrondig, mah kom) en niks gevonden.

Niet dat het veel uitmaakt, aangezien men spel nu bolt. :)


Greets

Silent Thunder

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Azoe, das goed om te weten voor de volgende keer. Mja dan nog .. 'k heb alle 25 pagina's van het raceforum afgezocht (Niet overgrondig, mah kom) en niks gevonden.

Niet dat het veel uitmaakt, aangezien men spel nu bolt. :)


Greets
Als ge gewoon een de stickies had gecheckt, dan had ge helemaal ni moeten zoeken... :ironic:

Oplossing 5: Settings-file deleten

Als je opeens problemen hebt met het opstarten van het spel, terwijl dit vroeger wel lukte, dan kan dat bij sommige games aan je spelinstellingen liggen. Bij GTA bv. is dit een bekend probleem. Delete daarom C:\Documents and Settings\Accountname\Mijn documenten\GTA Vice City User Files\gta_vc.set (als het om GTA VC gaat tenminste).
Als je dit probleem bij een ander spel hebt, ga dan op zoek naar de settings-file in de locatie waar het spel geïnstalleerd is OF in Mijn Documenten.

Cheshire Cat

Legacy Member
Tja als ..

Als miljoenen jaren geleden de dino's de apen hadden opgepeuzeld waren wij er ook nie. Fouten gebeuren, etc ..


Greets

Massis

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Tja als ..

Als miljoenen jaren geleden de dino's de apen hadden opgepeuzeld waren wij er ook nie. Fouten gebeuren, etc ..


Greets

off topic: wij stammen niet af van de apen!
we hebben dezelfde voorouders, en van daaruit zijn wij en apen apart ontwikkeld...

ontopic : goed om te weten hoe da ge da moet fixen , zal nog wel van pas komen :)

en dat search ding ook :p

waffel

Legacy Member
wij stamme af van de prehistorische watervlo geloof et of ni !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan