Gurdt
Legacy Member
Ik heb vroeger altijd die GTA's gespeeld. Maar bij GTA 4 haakte ik af omdat ik het eerlijk gezegd gewoon mottig vond uitzien xD Maar nu bij die Steam-sales dacht ik "laat mij het eens proberen".
Moest ik een wapen langs mij hebben liggen denk ik dat ik al 20 doden had gemaakt, wat een schijt krijg ik van dat spel man.
* Ten eerste moet ge via Windows Live shit inloggen, en als ge da op het foute moment doet, gebeurt er gewoon niks meer. Dan kan ik het opnieuw opstarten.
* De ENTER-knop werkt niet, maar is soms wel nodig. Bijvoorbeeld wanneer ge een game wilt saven moet ge confirmen met ENTER of exiten met ESC, maar dat exiten moet je bevestigen met ENTER :'D. Ik kan da precies ook nergens mappen op een andere knop...
* Why de fok draait die camera niet mee met de auto? Moet ge nu echt meevolgen met de muis?
* Wa is er met die auto's trouwens? Zitten die op ijs te rijden? Die model begint te draaien/kantelen en een klets later begint ge effectief van richting te verandere. Ahum, schuiven dus.
* Da spel is gewoon lelijker dan San Andreas. Ja ze maken het wa blurry en leggen er een film grain op en gebruiken alleen grauwe kleuren. Maar de animaties en interactie tussen models is toch walgelijk lelijk? Het zijn gwn de models zelf die een stuk beter zijn.
* Da spel lagt enorm. Ik heb een pc waarop ik Crysis 2 vlotjes in hoogste kwaliteit draai. Als ik GTA 4 op laagste zet komt dat nog hakkelig over.
Hebben jullie deze ervaringen ook? Ik voel mij opgelicht.
Moest ik een wapen langs mij hebben liggen denk ik dat ik al 20 doden had gemaakt, wat een schijt krijg ik van dat spel man.
* Ten eerste moet ge via Windows Live shit inloggen, en als ge da op het foute moment doet, gebeurt er gewoon niks meer. Dan kan ik het opnieuw opstarten.
* De ENTER-knop werkt niet, maar is soms wel nodig. Bijvoorbeeld wanneer ge een game wilt saven moet ge confirmen met ENTER of exiten met ESC, maar dat exiten moet je bevestigen met ENTER :'D. Ik kan da precies ook nergens mappen op een andere knop...
* Why de fok draait die camera niet mee met de auto? Moet ge nu echt meevolgen met de muis?
* Wa is er met die auto's trouwens? Zitten die op ijs te rijden? Die model begint te draaien/kantelen en een klets later begint ge effectief van richting te verandere. Ahum, schuiven dus.
* Da spel is gewoon lelijker dan San Andreas. Ja ze maken het wa blurry en leggen er een film grain op en gebruiken alleen grauwe kleuren. Maar de animaties en interactie tussen models is toch walgelijk lelijk? Het zijn gwn de models zelf die een stuk beter zijn.
* Da spel lagt enorm. Ik heb een pc waarop ik Crysis 2 vlotjes in hoogste kwaliteit draai. Als ik GTA 4 op laagste zet komt dat nog hakkelig over.
Hebben jullie deze ervaringen ook? Ik voel mij opgelicht.
Dat kon je daar misschien uitzetten ofzo?
Not fair.