Miche
Legacy Member
Kheb dus al een paar keer MP gespeeld met mensen in GTA2, en da werkte allemaal goed. Met 2 personen lukt et ni, en die zegge allebij dat ze ne router hebbe. Khad ergens op ne site gelezen dat ge bepaalde poorten ofzo moest openzetten ofzo iets. Nu wou ik vragen hoe ge da moet doen? en welke poorten het eigelijk zijn.. Of ligt het prob aan iets anders? Ze kunnen dus wel GTA opstarten, en op mijn IP connecten, maar ze zien in de game list geen games staan, terwijl die andere personen wel.
Iemand oplossing?
Iemand oplossing?

, als ge het nodig hebt zal ik het wel is tegoei uitzoeken hoe ge op die site van us robotics geraakt 