Mr. Jack!
Legacy Member
heeey vrienden!!
ik heb 2 vraagjes:
- is het mogelijk om met Gran Tourismo Concept, uwen eigen auto te tunen enzo? want als ge course license behaalt krijgde wel een auto, mer kunde met DIE auto ook racen en tunen ? of gaat da niet meer met gt ? vroeger in de 1 konde toch uwen wagen ook verzwaren enzo?
- need for speed underground: hoe is het mogelijk om hier u wagen te tunen?
gewoon races rijden heel den tijd tot ge genoeg geld hebt ofwa?
maar bij bepaalde onderdelen (in die tuning sectie) staat er een lock (slot afbeelding) op bepaalde opties...
alvast bedankt op voorhand vriende!!, thx !! (k)
ik heb 2 vraagjes:
- is het mogelijk om met Gran Tourismo Concept, uwen eigen auto te tunen enzo? want als ge course license behaalt krijgde wel een auto, mer kunde met DIE auto ook racen en tunen ? of gaat da niet meer met gt ? vroeger in de 1 konde toch uwen wagen ook verzwaren enzo?
- need for speed underground: hoe is het mogelijk om hier u wagen te tunen?
gewoon races rijden heel den tijd tot ge genoeg geld hebt ofwa?
maar bij bepaalde onderdelen (in die tuning sectie) staat er een lock (slot afbeelding) op bepaalde opties...
alvast bedankt op voorhand vriende!!, thx !! (k)
