horste
Legacy Member
Sinds de patch heb ik bepaalde flitsen op men scherm door bepaalde units, dit stoort echter enorm
. bv die burners van SCV's zijn plots vlammenwerpers die een half scherm innemen, of als ik chrono krijg ik ook blauwe flitsen. Iemand enig idee waaran dit zou kunnen liggen? kan mn graka zijn, maar daar is nix mee gebeurd voorzover ik weet 
. bv die burners van SCV's zijn plots vlammenwerpers die een half scherm innemen, of als ik chrono krijg ik ook blauwe flitsen. Iemand enig idee waaran dit zou kunnen liggen? kan mn graka zijn, maar daar is nix mee gebeurd voorzover ik weet 
vind het gewoon raar dat het sinds de patch is, dus ik veronderstel dat het daarmee iets te maken heeft 