nLight
Legacy Member
Ik speel nu al een half jaar starcraft 2 ongeveer, maar sinds een maand heb ik problemen gekregen met mijn grafische kaart. Sindsdien krijg ik allemaal een soort 'glitches' ; strepen en flitsen tijdens het spelen. Exact hetzelfde als dit : Starcraft 2 Graphics Problem (HD 5770 Vapor-X) - YouTube. Ik heb al geprobeerd mijn drivers te verwijderen en dan met driver sweeper in safe mode alles op te kuisen en dan opnieuw installeren maar dit is maar een tijdelijke oplossing. Ik kan dan weer een paar dagen spelen vooraleer ik weer met flikkeringen en dergelijke zit. Elke week drivers opnieuw installeren lijkt me geen oplossing. Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden? Ik heb een ATI mobility radeon HD5650 en windows 7 64-bit.
Alvast bedankt,
Yannick
Alvast bedankt,
Yannick