Archief - GoldenEye Facility 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kRa

Legacy Member
Er is weer een nieuwe custom map, GoldenEye Facility 1 genaamd


Filename: goldeneye_facility1.pk3

Release date: September, 2004

Decription: Goldeneye Facility (version 1) by Loffy.

Main objective ALLIES: Destroy the Fuel Depot!

Main objective AXIS: Protect the Fuel Depot!

General info: Sources have confirmed the existence of a Axis chemical warfare facility at Arkangelsk. Its heavily guarded location is a cause for major concern. Nerve gas produced there has been turning up in the hands of hostile regimes around the world and deals with international terrorists have been rumoured. This facility must be destroyed.

alliedspawn1.jpg

alliedspawn2.jpg

alliedspawn3.jpg

axisspawn1.jpg

axisspawn2.jpg

axisspawn3.jpg

axisspawn4.jpg

commpost1.jpg

fuelwall1.jpg

healthnannmo1.jpg

medpackroom1.jpg

tank1.jpg

tank2.jpg



download



Misschien is een map die we op telenet servers kunnen proberen ipv van radar ofzo :p

greetje

Legacy Member
imo, de offi maps ff laten staan

en die nieuwe customs die er nog maar net opstaan, zou ik ook liever nog even spelen
we kunnen niet elke 2 maand nieuwe mappen erop smijten imo
de gamers zijn zo al bevooroordeeld als het erop aankomt om nieuwe dingen te leren kennen

maar kzal ze eens opzoeken en spelen :)

Crazy Killer

Legacy Member
oL|Pulse zei:
Misschien is een map die we op telenet servers kunnen proberen ipv van radar ofzo :p
radar ownt :) is een lekker snelle map met veel actie. juist het gras is slecht...
Like Cathedral en svarvadel (studied on the name tbh :unsure: )

Brendman

Legacy Member
Lol :rofl: das die James Bond map die'k vroeger nog uren op de nintendo 64 heb gespeeld.

Kweetni ma ze lijkt groter als op de nintendo en das maar goed ook, want anders zou ze te klein zijn voor ET.

Voor mij mag ze een kans krijgen, Cathedral en Salvabkhdkqh dinges vinnek allessinds super mappen. :applause:

Mss in de plaats van Rommel :p

Burny

Legacy Member
Brendman zei:
Lol :rofl: das die James Bond map die'k vroeger nog uren op de nintendo 64 heb gespeeld.

Kweetni ma ze lijkt groter als op de nintendo en das maar goed ook, want anders zou ze te klein zijn voor ET.

Voor mij mag ze een kans krijgen, Cathedral en Salvabkhdkqh dinges vinnek allessinds super mappen. :applause:

Mss in de plaats van Rommel :p

idd! Hoeveel nachten hebbe we nie op die map rondgelope me 4 man.. Overlaatst nogis gedaan.... somehow was het toch niet meer zo super.

-edit- Euhm, die 'we' sloeg op mijn maten en ik, niet op Brendman dus, om alle misverstanden te vermijden :rofl:

Brendman

Legacy Member
Heb ze net is getest en t'ziet er wel cool uit, er zitte enkele toffe dingskes tussen zoals een muizenval waar ge effectief kunt intrappe en de allies/axis spawn waar ge ni in kunt.
Hebbek toch nog in geen andere map gezien.

Maar of ze groot genoeg is om 8 vs 8 te spelen weet ik niet.

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
Burny zei:
idd! Hoeveel nachten hebbe we nie op die map rondgelope me 4 man.. Overlaatst nogis gedaan.... somehow was het toch niet meer zo super.

-edit- Euhm, die 'we' sloeg op mijn maten en ik, niet op Brendman dus, om alle misverstanden te vermijden :rofl:

haha inderdaad :tongue: da was nog is ff lol make :D ma toch geef mij ET vroeger was james bond HET en nu ET :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan