BlueSmiley
Legacy Member
Hey,
Tegenwoordig kom ik op 1.6 alleen maar Roemeense, Bulgaarse, Noorse of Poolse servers tegen die constant de_dust2 draaien. Da's voor mij niet direct een probleem maar 't ergert me wel dat je bij elke server een hoop bullshit moet downloaden die ook dikwijls uw CS aanpassen.
Daarom zou ik dus willen vragen of jullie misschien nog goeie servers kennen. Liefst kleine servers want ik speel het liefste met maximum 9 anderen. Belgische/Nederlandse/Engelse servers hebben uiteraard mijn voorkeur.
Bedankt,

Als het zo mocht zijn dat er geen fatsoenlijke public 24/7 D2 servers meer bestaan, dan huur ik er zelf wel een want ik ben het zoeken achter een degelijke server beu.
Tegenwoordig kom ik op 1.6 alleen maar Roemeense, Bulgaarse, Noorse of Poolse servers tegen die constant de_dust2 draaien. Da's voor mij niet direct een probleem maar 't ergert me wel dat je bij elke server een hoop bullshit moet downloaden die ook dikwijls uw CS aanpassen.
Daarom zou ik dus willen vragen of jullie misschien nog goeie servers kennen. Liefst kleine servers want ik speel het liefste met maximum 9 anderen. Belgische/Nederlandse/Engelse servers hebben uiteraard mijn voorkeur.
Bedankt,

Als het zo mocht zijn dat er geen fatsoenlijke public 24/7 D2 servers meer bestaan, dan huur ik er zelf wel een want ik ben het zoeken achter een degelijke server beu.

Maar idd Nederlandse/Belgische servers vind ik niet. Iemand die toevallig nog 1 kenet ?