Ik vind Skyrim op master difficulty ideaal. In het begin zijn er sommige dingen die je nog niet kunt doen omdat u perks nog te beperkt zijn, wat imo wijzer is dan dat je alles al van de eerste keer kan verslaan als je het tegenkomt.
Kweet nog den eerste keer dat ik nen troll tegen kwam op lvl 10 ofzo was da nen epic battle en uiteindelijk ben ik moeten weglopen omdat zijn health te rap regenerate
En het is ook niet zo dat het frustrerend moeilijk is, wat ik over dark souls wel al gehoord heb, dan is de fun er bij mij ook rap af als ik 10 keer hetzelfde moet proberen tegen dat het lukt.